15.Bölüm

20 11 26
                                    

Babam çok ezik tavırlar yapıyordu.Ço k merak edip biraz yaklaştım ve apının arkasına geçip saklandım.
-Celal bey sizden bir ricada bulunacağım.Bana bir aylık borç vere bilirmisiniz?!Bir ay içinde ödeyeceğim.
-Bakın,bu aralar şehrin durumunu da biliyorsunuz...
-İşim gitmiyor ,ame
liyyat olmalıyım...a.Ama para bulamıyorum.Müdürün drmu kötüleşti diye bizim maaşları da azalttı..
-Kusura bakmayın ama biz paramızı çöpükten bulmadık!-dedi Eylül teyze.

Babam çok utandı.Belliydi...
Benim gözümden yaşlar damlamaya başlamıştı.
Babam nasıl yapar bunu?!Eylül teyze gibi kibirli,dedikoducu,kötü kalpli,yani kalpsiz birinin cimri kocasına nasıl söyler"borç lazım "
diye.

Bizim evimizin yanında büyük villaları,bir fabrikaları olmasına rağmen ne kadar cimri davrandılar babama .
Babam hem kavga edecek durumda değildi,hem de "Bana borç lazım,varmelisiniz"de diyemezdi.

Çok üzülmüştüm...Her zamanki durumumdu bu -"ÜZÜLMEK" Alışmıçtım üzülmeye ,dert çekmeye ....
Hemde küçük yaşlarımdann!

Gözlerimi silip ,babama yeni karşılaşmışım gibi davrandım.Benden biraz şüphelensede,gözüme soğuk olduğunu(salakca olduğunu biliyorum jdgsjsks)söyledim.
Eve gittik.Yine herkesin yüzü asıktı.
Gece uyuyamamıştım ağlamaktan.

Zor da olsa kafamı yastığa koyup uyumaya çalıştım.Ama birdenn:
Çok büyük bir ev gördüm.Çok karanlıktı ama evin kenarlarında bir aydınlık vardı .Yani ışıklık...
Karanlıktan dolayı biraz korkuyordum.Dolunayın mavimsi beyaz ışıkları elbiseme yansıyordu.
Evett,birden elbiseme göz gezdirdim.

Çok güzeldi .Bembeyaz narin rüzgarda kat kat olan örtükleri uçuşuyordu.
Saçlarımsa dağınık topuz şeklindeydi.Arada çıkan saçlar vardı.Onlar da rüzgar eşliyinde uçuyorlardı.

Biraz gittikten sonra evin eskiyinin farkına vardım.Evin karşısında bir ayna vardı.Aynaya baktığımda kendime hayran olmuştum.
Dolunag okadar güzel parlıyordu ki...
Arkamda olan ormandan hiç korkmuyordum.
Birden sesler gelmeye başladı:

Ey güzel kız bana doğru gell...

Yine korkmamıştım.Çünki ses bana okadar yakındıki..
,okadar güzel sesi vardı ki..
Ses bana yakın gelsede kim olduğunu çıkaramamıştım.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir.
Bu bölümü aslında yazmayacaktım.Ama güzel arkadaşlarımın,canlarımın sayesinde devam etmeye karar verdim.

Hepsine gerçekten yine çokk teşekkür ederim❤️❤️

fqtmanur111

ayseduman00

sessizz36

EsraTuran99

withhk

alalalalal5
İyiki varsınızzz🥰

Sizi çokk seviyoruuum...

Yeni bölüm gelecekk(yarın yada vaktim olursa bugün)

MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin