1. Bölüm

230 28 25
                                    

Başlangıç Notu(Okumanız Önerilir):

ONEUS, ficte de ONEUS, ama grubun maknaesi Dongju yerine ikizi Dongmyeong olacak. Ficte ikiz değiller.



(Dongju)

Alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Nasıl olmuştu da ilk iki alarmı kaçırmıştım?!

"İşte tam da bu yüzden yedi tane alarm kuruyorum~"

Kendi kendime söylenerek yataktan kalktım. Odamın küçük bir banyosu vardı. Hızla içeri girip kafamdaki fıskiyeyi bozdum. Tokayı lavabonun aynasının önüne attım ve kıyafetlerimi çabucak çıkarttım.

"Dongju! Neredesin?"

"Duştayım anne!"

"Müzik programına gitmeyecek misin?"

"Birazdan çıkacağım!!"

Hızla yıkanıp odama döndüm. Annem yatağımı toplamış, kıyafetlerimi de güzelce yatağımın üzerine koymuştu.

Giyindikten sonra koşarak ablamın odasına gittim. Kapısı her zaman olduğu gibi kilitliydi. Çünkü onu her gün bağıra bağıra şarkı söyleyerek uyandırıyordum ve bundan hiç hoşlanmıyordu.

"Yaaah! Ablaaaaa!!! Uyan!"

"Ablan geç yattı oğlum."

"Bugün beni Music Bank çekimlerine götüreceğine söz vermişti. ONEUS comeback yaptı ve ben bunu kaçıramam!"

"Bugünlük taksiyle gitsen olmaz mı?"

"Olmaz anne! ABLAAAA!!! Uyan artık!!! Yaaaaah! Son Naeun!!!"

Kapısı aniden açılınca sıçradım.

"Geldim Dongju. Şimdi izin ver ikimiz için birer sandviç yapayım."

"Yapmana gerek yok. Bugün ONEUS üyeleri bize pirinç kekleri dağıtacak."

"Peki, o zaman hemen çıkalım. Boşu boşuna dört buçukta kalkmış olmayayım. Değil mi?"

"Boşu boşuna değil abla. Onları ne kadar özlediğimi biliyorsun. Tam altı ay boyunca geri dönüş zamanının gelmesini bekledim. Neredeyse ölüyordum."

"Tanrım... Hiç susmuyorsun. Hem de bu saatte..."

"Çekimlerin beşte yapılması benim suçum değil. Hıh! Ben arabaya gidiyorum. Hemen gel!"

Koşarak evden çıktım ve asansöre bindim. Tabi ki Instagram için bir fotoğraf çekmeyi de ihmal etmedim. ONEUS gününde bir fotoğraf paylaşmazsam hangi gün paylaşacağım?

"Ben geldim ufaklık."

"Nihayet abla."

"Daha üç dakika oldu. Al şu sandviçi. Kalın sesli idolün sana pirinç keki verene kadar aç kalma."

"Yaah!"

"Ona aşık olduğunu herkes biliyor Dongju. Benden mi utanıyorsun?"

"Göreceksin abla. Bugün onunla tanışmayı başaracağım."

"Umarım tatlım. Umarım bir gün seninle tanışır ve bunca zaman ne kaçırdığını fark eder."

Söyledikleri bütün sinirimi almıştı. Kolay sinirlenen biriydim. Söz konusu ONEUS olduğu zaman asla kontrolü sağlayamıyordum.

Leedo, yani Gunhak benim için çok özeldi. Sadece bir idol değildi. Onun hayatımın aşkı olduğunu biliyordum. Bunu hissediyordum. ONEUS'la ilgili yayınlanan her şeyi izlemiştim. Onu tanıdıkça birlikte yaşlanmamız gerektiğine daha çok emin oluyordum.

Başımı cama yaslayıp yolu izlemeye başladım. Bir ay sürecek geri dönüş performansları boyunca şansımı deneyecektim. Fakat ne kadar beklemem gerektiğini bilmiyordum. Onu gerçekten çok istiyordum. Bu kez gerçekten tanışabilecek miydim?

 Bu kez gerçekten tanışabilecek miydim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
My Miracle ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin