4. Bölüm

132 24 15
                                    

(Dongju)

Müzik programının çekimlerinin dün yapıldığını öğrenince üzüntüden uyuyamamıştım. Saat gece ikiydi ve hala öylece ONEUS hesabına bakıyordum.

Parmağımı sayfada gezdirirken aniden sayfa yenilendi ve yeni bir fotoğraf yüklendi.

Leedo, "İyi geceler To Moon " yazarak bir fotoğraf paylaşmıştı.

Fotoğrafa dikkatle baktığımda bir detay fark ettim. Belki de sayfayı takip eden yüzbinlerce kişinin sıradan olduğunu düşündüğü bir detay...

Hemen rehberime girdim ve bugün tanıştığım sevimli arkadaşımı aradım.

"Hmmmmm."

"Sanha, benim Dongju!"

"Hm?"

"Uyuyor musun?"

"Hmhm..."

"Uyanmak zorundasın."

"Hmmm?

"Yarın ONEUS'ı görmeye gideceğiz!"

"NE? Programın bugün çekildiğini duyurmadılar mı?"

"Uykun açıldı değil mi?"

"Evet~"

"ONEUS'ın Instagram hesabına bak."

"Bakıyorum hemen."

"Ne görüyorsun?"

"Bize iyi geceler diyen bir Leedo."

"Bu kadar mı?"

"Evet?"

"Tamam, yarın hazırlan ve mesajla göndereceğim yerde ol. Saat sabah altıda, tamam mı?"

"Tamam, ama şimdi uyuyacağım ve bunu unutabilirim."

"Mesajım hatırlatacaktır."

Telefonu kapattıktan sonra ona mesaj gönderdim ve kendimi uykuya bıraktım.

Sabah yine ablamın kapısındaki yerimi aldım. Neyse ki evden çıkmamıştı ve beni istediğim yere götürebilecekti.

Yolda onun kulak zarını patlatacak tonlamalarda dün yaşadıklarımı anlattım.

"Abla görmeni çok isterdim. Bana baktı ve gülümsedi. O kadar güzeldi ki..."

"Bu cümleyi sekiz kere kurdun Dongju. Çok güzel güldü ve göz gözeydiniz. Devamı bu, değil mi?"

"Woah! Nerden bildin?"

"Beni dinlemiyor musun sen? Sekiz kere söyledin diyorum."

"Göz gözeydik. Sadece ikimiz kalmışız gibiydi. Öylece baktı ve güldü. Bana gülümsedi..."

"Dokuz oldu."

"DUR!!! Tanrım Sanha orada! İnmem gerek! Neredeyse geçiyorduk!"

"Kulaklarım bu kez kesinlikle sağır oldu."

"Seni seviyorum Son Naeun~"

Ablama aegyo dolu bir öpücük atıp arabadan indim. Neyse ki Sanha arabada olduğumu görünce yürümeye başlamıştı.

"Selam! Nereye gidiyoruz bakalım?"

"Sadece beni takip et. Bugün çok mutlu olacağız."

Gittiğimiz yer bir kanalın radyo binasının önüydü. ONEUS daha önce bu radyodan, 'Yılın En İyi Çıkış Yapan Grubu' ödülü almıştı. Leedo'nun gece paylaştığı fotoğrafta, arkasında o ödül duruyordu.

My Miracle ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin