Ulazim u auto gde me ceka prelepa crnka, ko bi rekao da Ruso ima tako lepu devojku. Raskezila je unse kad me vidjela i krenula da me snazno grli.
-" Ne verujem da me supruga Uroseva htela upoznati..."
Nastavlja da me daavi, dok se Uros nevidjeno smije.
-" Ruso mi je puno pricao o tebi..."
-" Ja sam Andjela i zvanicno da se prestavim..."
-" Estella"
Njih dvoje se zagrle i krenu da de ljubakaju dok smo isli prema klubu. Uros me pribije uz sebe i njezno poljubi. Ne znam zasto ali ovo mi se previse dopalo. Tako njezno u zagrljaju.
-" Kako te Uros zaprosio,to nigde nisi rekla..."
E to nisam ni ja znala...
-" Prosto je dosao i rekao ti ces biti moja zena,svadba je sjutra..."
Kazem kako je bilo dok se ona uzbudjeno smjeska.
-" Uros ne djeluje kao romantican tup..."
Klimam glavom
-" I nije..."
-"Stavrno je upecao opasnu ljepoticu, verujem da je ta kosa prirodno plava..."
Potvrdim njena uvjerenja,te stignemo u klub. Urosevi ljudi su nas pratili u stopu i obezbjedjenje kluba nas uvede na drugi ulaz gde guzve nema. Je li glupo da kazem da prvi put idem na zurku?
Uros spoji nase dlanove i krene polako prema drugom spratu kluba. Ovde su izgleda malo ozbiljniji ljudi...-" Separe 4... tu smo se upoznali"
Uzbudljivo Andjela zagrli Rusa dok mene Uros i dalje ne pusta. Njih dvoje se svaki sekund ljube... Muzika je pojacana toliko da mi probija usi.
-"Hoces koka kolu?"
-"da"
I ubrzo je stiglo pice,mali milion casa alkohola,, boca i par kokakola za mene... osmehnem se Urosu kad krene da me skenira, moka crna puf haljina i visoke stikle uz pustenu kosu su privlacile paznju i to mi se dopadne.
(***)
-"DAAA"
Vristala je i snazno grlila Rusa dok svi aplaudiraju i u klubu se stvori par novinara koji su sve to slikali. Krece neka ljubavna pesma koju klub zeli da pusti za njih, a oni zanosno po malo pijani krenu plesati. I nisu bili jedini, puno parova krene raditi isto.
-" Hocemo li?"
Pita me Uros ne cekajuci odgovor uhvati me oko struka. Plesali smo i mislim da je i on malo popio...
-"Zao mi je sto mi nemamo tako lijepu pricu..."
Da definitivno ga je alkohol udario.
-"Imacemo..."
Doda na moje uvo i njezno krene da me ljubi, on se nikad ne ljubi tako njezno i ovoga puta uzivam bez previse napetosti u poljubcima.
-"Puno se voliteee!"
Andjela se drala, a potom pocne i neka brza muzika.
-" Ajde sestrooo, kumijes mi!!"
Vrisne i u ruke mi ubaci casu nekog viskija.
-" Na 3, 2, 1..."
Natera me da popijem sve odjednom sto nije dobra ideja,ovo je peklo i biko je odvratno.-" jos 2 i nece biti ruzno... ajdeee!"
Igrala je i brojala mi "3.2.1"kako bih pila pice.
-" Nemoj, mislim da postajes crvena"
Uros se smije na moje uvo, a ja zaista osjecam da gorim. Nije trebalo da popijem, osjecam se previse slobodno.
-"Plesi sa mnom..."
Povukla me i krenula igrati oko mene,nisam imala druge opcije osim da igram i mislim da sam losa u tome...
BẠN ĐANG ĐỌC
Ozenjen princezom
Lãng mạnNije ona bila prava princeza, ona je samo devojka odrasla u drugacijem svijetu. Njena ljepota je nesto sto prvo primjetis, ali isto tako i zaboravis kad upoznas nju iznutra... Uvijek tiha, mirna, povucena... Sa osmehom svojim bisernim i mekanom kozo...