Drzala me za ruku, proveli smo 7 sati kod Urosa i Andjele i mrak je vec pao. Usla je u stan umorno se bacajuci na sofu.
-" Andjela je puna pitanja"
Kazem dok joj ja pridjem i pribijem je usvoj zagrljaj.
-" I mene je udavila..."
Njezno poljubim njene usne.
-" Cudno je cuti pravu pricu o nama posle toliko vremena."
Izdahnula je na mojim prsima.
-" Napravicemo novu..."
Kazem sa osmehom.
-" Tvoj otac?"
-"Recici mu, ti si zbog mene prestala da pricas sa svojim ocem... Zahvalan sam mu sto me odveo tebi..."
Kazem iskreno.
-"Znaci razvodimo se..."
Izdahnula je, dok mi to nacrta osmeh
-"Lazove rekao si da se nikad necu moci razvesti"
Legla je preko mene i njezno krenula da me ljubi sto izazove val uzitka pletem ruke u njenu kosu i ne odvajam je.
-" Dakle, upoznacemo se opet..."
Kazem saljivo.
-" Da, moras me pitati da izadjemo"
-" To nije problem"
-"Ono danas... sa Marinom"
Znao sam da cemo pricati o tome.
-" Pa, ono danas se vise nece ponoviti nikad..."
-"Prekinuces sve kontakte... I ako si razveden, ne zelim da moje lice..."
-" Bude u novinama.. Zapamtio sam"
Slatko mi se nasmijala.
-"Imas li sestru,brata,majku?"
Pita...
-" Imam, znaju za nas brak, za dogovor da budemo prinatelji i javio sam im da sam se zaljubio..."
Nasmije se.
-" Mislila sam da si jedinac..."
-"Sin jedinac... Moju porodicu niko ne zna osim Ruso, hteo sam da utvrdim sve sa tobom kako bi upoznala i njih."
-" Idem da se istusiram i da spavam..."
Ustala se sa mene dok je ja povucem nazad...
-"Zvanicno se jos nismo upoznali kao momak i devojka tek za 4dana, ali si zakonski moja zena..."
Ovo sto sam rekao nije imalo veze sa vezom,ali ona se tome ludacki smjala
-"Pa?"
Podigla je obrcu.
-" Hoces li da spavas u moju sobu?"
Direktno pitam.
-" Hocu"
Odmah dobijem odgovor.
-" hoces li da se zajedno tusiramo?"
Malo se razmisljala oko ovoga...
-" Hocu..."
Koancno kaze dok ja povlacim njenu majicu sa nje.
-"Moram li cekati da se poznamo ili mogu nastaviti gde smo stali jutros kao bracni par"
Posidela se i brzinski svukla moju majicu bacajuci je u stranu kao ja njenu...
-" Prvo tus"
Rekla je jasno, a ja poslusam... Usla je i namestila vodu dok se j uverim da je stan zakljucan. Kad sam usao u svoju sobu,naslonio sam se na vrata i skenirao je... Ozenjen sam princezom u svakom smislu te reci! Neverovatno je lepa,njezna, pametna i njeno tijelo je Bogovsko...
Pridruzim jok se i njezno je okrenem prema meni. Pripijem nasa mokra tijela i krenem da je ljubim. Jebes ti cekanje da se istusiramo. Njene usne su postale nesto najsladje sto sam probao.-" Plasim se..."
Govorila je tiho na moje uvo dok je nogama zagrlila moj struk.
-" Vjerujea li mi?"
-"da..."
Prosapuce opet, taj sapat mi je uradio vise nego bilo koja predigra. Ja sam vec bio spreman,ali zeleo sam da se uverim i da je ona. Polozio sam je na krevet i njezno prstima krenuo da kruzim njenim centrom. Volim da gledam kako se gubi ispred mene kako se trudi da nije glasna. Ne verujem koliko sam se zaljubio, a jos prvi dan kad sam je sreo bio spreman da oboje imamo svoje zivote. Ne mogu da imam zivot bez nje i to je definitivno.
-"Uci cu polako"
Kazem na njeno uvo dok ona blago ocima trepne. Krenuo sam i na pola njeni nokti nasli su se na moja ledja.
-" Boli?"
Potvrdno je klimnula glavom
-"Necu te muciti..."
Poljubim njen vrat i kad krenem da se odlajim ona me privuce sebi.-"ostavis li me ovakvu sad ubicu te..."
Kaze mrtva ozbiljna,ne znam zasto sam se plasio da to uradim sa njom... Zapravo znam...
-"Probacu opet..."
Ovoga puta udjem dublje dok se ona izvije, njezno ljubim njen vrat i dopustim da se navikne na mene par trenutaka. Ponovim postupak, dok se ona krece uvijati u konacno opustati. Ovo je znacilo da mogu da pocnem.
YOU ARE READING
Ozenjen princezom
RomanceNije ona bila prava princeza, ona je samo devojka odrasla u drugacijem svijetu. Njena ljepota je nesto sto prvo primjetis, ali isto tako i zaboravis kad upoznas nju iznutra... Uvijek tiha, mirna, povucena... Sa osmehom svojim bisernim i mekanom kozo...