UROSEVA PERSPEKTIVA
Nisam skidao pogled i sad shvatam jednu stavar... Zaljubio sam de u devojku koju sam trebao da matletiram i da joj unistim zivit. Zaljubio sma se i ranije, samo je sad to zvanicno... Gledam je kako igra i nikad nisam pomislio da tako opako uvija da privlaci paznju grupi momaka pored nas. Da ne bi bili tuce veceras, jer sam opako ljubomkran prisao sam joj i krenuo igrati. Pipio sam prilicno i to mi da za pravo da zaboravim ko sam. Bez stida sam je ljubio.
-" Mislim da moramo krenuti"
Poslednji izlazimo iz kluba... Moj vozac nas ceka, najbolje od svega je sto ja ne odvajam ruku od nje. Drzino se zajedno i pijano hodamo. Tek sad shvatam koliko bi ovde momaka zeljno htelo da joj pridje da nije mog obezbjedjenja.
Moj vozac odveze prvo Andjelu i Rusoa-"Brate svidja ti se.."
Ruso me zagrli dok ja kraickom oka pogledam u Andjelu koja muci Estellu...
-"Cestitam na vjeridbi momak..."
Potapsem ga, a on mi ponovi.
-" Svidja ti se i to opasno puno."
Pozdravim se sa njima i udjem u auto, nastala je tisina dok ona izuva svoje cipele. Grcila je noge od bola...
-"Ispruzi ih..."
Pogledala je u mene i zagrizla svoju usnu sad mi dodje da poludim, ali ne smijem vozac je tu. Svoje noge je stavila na moje. Njezno krenem da ih masiram, a ona pravi cudne grimase.
-" Mislim da necu mocu da hodam ceo dan..."
Nasmijem se,te je povucem u narucije i iznesem iz auta. Sve do stana sam je nosio te je spustim na sofu.
-" Popi ovo, nece te sjutra boljeti glava..."
Dam joj tabletu, a ona bez reci poslusa.
Krenem vratiti casu, a ona ustane i krene za mnom...-"Mislim da je ovo bilo zabavno..."
Rekla je posmatrajuci me nekako jebeno savrsenim pogledom.
-" Jedva stojis na nogama..."
Zakljucim jer od tih stikli definitivno bole noge. Uzmem je u nsrucije, kad osjetim njene usne... Ona je mene prva poljubila. Ne dozvolim da se osjeti glupo pa je isti tren spustim na sank i krenem ljubiti istim tempom...Polako ali sigurno islo je ka smijeru koji me plasio najvise... Pijana je i ja sam i ne zelim da iskoristim to. Medju nama ima vatrica, ali sve to ne ukazuje da i ona osjeca isto prema meni. Kako bi oteo sa je i naredio da se vjenca sa mnom. Ostala je u vesu i brusu dok ja i dalje vodim borbu sa mozgom.
-"Pijana si djevojcice, sjutra ces se kajati."
Rekao sam tiho odvajajuci se od nje.
-"Ne smem da te iskoristim tako, rado bih sad uzeo svaki deo tebe ovde ali kajaces se..."
Poljubim je kratmo
-" Previse mi znacis da bi me zamrzela"
Ponovim, a ona udje u moj zagrljaj... Poneo sam je u krevet i legao pored nje... ona se scucuri pored mene prebacajuci nogu na moju i ruke nam spoji...
-"Laku noc..."
Rekao sam ljubeci je u kosu. Zlatokosa i to moja htela ona ili ne.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ozenjen princezom
RomansaNije ona bila prava princeza, ona je samo devojka odrasla u drugacijem svijetu. Njena ljepota je nesto sto prvo primjetis, ali isto tako i zaboravis kad upoznas nju iznutra... Uvijek tiha, mirna, povucena... Sa osmehom svojim bisernim i mekanom kozo...