Part 21

7.3K 227 2
                                    

Narucio sam rucak i shvatm da nije ni pola ukusan koliko je njen. Ustajem u 6, zelim je,  volim njenu hranu, ljubim je i uzivam.  pogledam u nju koja kao dete jede veselo sladoled. 

-,, Ocete li se pomiriti?''

Ruso je uporan da shvati sta se desilo pa sam namrsten.

-,, Pomiricemo se...''

kazem sa smjeskom jer definitivno cu joj vratiti ono sto mi je uradila. Ovo je sve gore jer shvatam da polako padam u zamku za koju sam 100% bio siguran da necu kad sam je doveo ovde. Pogledam je stidljiva je i to je jasno jer kad je gledam ona se komesa. Upravo to radi sad.

-,, Idemo sjutra u prihvatiliste, jesi organizovao poklone?'' 

Klimao je glavom.

-,, Bice presrecni, znas koliko te oni vole?''

Zaintresovano pogleda Rusoa.

-,, Tvoj muz obozava tu decu, svi ga poznaju shvatices''

-,, Ako ste zavrsili mogli bi da krenemo''

Razisli smo se i krenuli prema kuci. Bez reci smo oboje usli u stan

-,,Hoces kafu?''

Ona polako zaboravlja da me je napalila i ostavila tek tako. 

-,, Moze...''

Krenula je prema kuhinji, a ja krenem za njom... Sacekam pravi trenutak te je uhvatim oko struga i njezno krenem grickati njeno uvo. Ne zna ona koliko imam pokvarene misli. Namjerno je ljubim po vratu, i njezno mazim po stomaku. Kad najmenje ocekjuje dotaknem njen centar preko farmerica. 

-,, Znam kuda ovo ide...''

Rekla je zadihano, dok ostavlja case kafe na to.

-,, Je li ti prijalo ono danas?''

okrenem je prema sebi, zlocesto se smesk.

-,, Bilo je zanimljivo''

Prislonim nase usne i snazno ih uzimam, sto vise mogu... Provucem ruku i ugrizem je za usnu ubacujuci svoj prst u nju, izdahne zadovoljno... Kasno je da se bunis, i dopusticu da se stidis posle.. Snazno krenem da je zadovoljavam slusajuci kako krije svoj dah. Imam osjecaj da ovo prvi put radi. Dopada mi se sto se namjesta kako joj odgovara grizuci moj vrat.  I pre vala koji je obuzme izvadim prste i uzmem svoju kafu...

-,,Istusiracu se i mozemo zajedno da pijemo kafu... Sad smo 1:1.''

Osmeh mi se vrati, dok se ona mrsti.

-,, Posteno...''

prosla je pored mene hladno, poludecu od ove devojke.

(***)


-,, Ti si mu zena?''

Smeska mi se malena devojcica i drzi me snazno za ruku.

-,, Da...''

-,,Imas jako lepu kosu''

dobacuje druga devojcica. Toliko su preslatke. I on je presladak i smjeska se deci. cesto se pogledamo na kratko. Ono sto se juce desilo sa nama polako je probudilo nesto u meni. Osjecam krivicu sto sam zapocela to, ali i stid jer je on to isto ucinio meni. I na kraju shvatim da mi prija.

-,, Hocemo li?''

Prisao mi je i spojio nase ruke

-,, Da...''

isli smo spojenih ruka do auta, nakon cega se razdvojimo da bi usli. Odvezao me kuci i morao se vratiti hitno u firmu jer je iskrsao veliki problem koji mora rijesiti... Vece je palo, a poruka na telefon me razbudi za tren 

,, Da li bi isla na zurku sa mnom, Ruso zeli da zaprosi svoju devojku u klubu gde je upoznao i to je bio veliki problem po njemu danas''


,, U koliko da budem spremna?''

-,, Docicemo po tebe u 22H, i idemo zbog tebe jer se tebi ide i zelis da je upoznas jer ti je Ruso pricao o njoj...''

Odlozim telefon i krenem da se spremam

Ozenjen princezom Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora