0.4

53 11 6
                                    

Yazar

Sarp öğrenmesi gerekeni öğrenmişti. Şimdi yapılacak tek bir şey vardı. Kuzey'i bulmak. Günlüğüde yanına alıp çıktı. Kuzey'i bulması çokta zor değildi. Günlükte adresi vardı. Sarp hemen arabaya binip o yöne sürdü. Yaklaşık 13 dakika gibi bir sürede evine varmıştı Kuzey'in. Kapıyı yumrukluyordu. Kapı açıldığında karşısına kendi boyunda, yapılı ve yeni kalktığı her hâlinden belli olan dağınık saçlı bir çocuk vardı.

"Kuzey ben nasıl yardımcı olabilirim?" Sarp yüzüne baktı ve;

"Sen gelsene benimle" dedi Sarp. Onu aldı ve dışarı götürdü. Yağmur yağıyordu ve sokak boştu. Kuzey bu soğukta birden dışarı çıktığı için üşümüştü.

"Kardeşim hasta mısın yaa?!" Sarp söylediği şeyle iyice sinirlenmişti. Yumruğunu geçirdi Kuzey'in yüzüne. Yere yatırdı ve tekmeledi. Sonra yakasından tutup kaldırdı.

"Sen o kızın canını böyle yaktın. Nasılmış?! Çok acıtıyor muymuş?!" Diyip tekrar yumruklarını geçirdi. Komşular etraflarında toplanmıştı. Büyük topluluğun içinden Kuzey ve Sarp'ın yanına geldi bir adam. Kırklı yaşlarda beyaz saçlı uzun boylu ve mavi gözlü bir adamdı bu. Yanlarına gelip ayırmaya çalıştı. Kuzey yerde yatıyordu ve Sarp hiç ölür mü diye düşünmeden tekmeliyordu.

"Noluyor yaa koca koca insanlarsınız?!" Sarp yerdeki Kuzey'i gösterip;

"Bu varya bu, kardeşi gördüğü bir kıza tecevüz etmiş" sonra tekrar bir tekme daha attı. Adam bu sefer bir abla geldi kalabalığın içinden.

"Senin gibiler yüzünden kızlarımız dışarıya çıkamaz oldu. Allah senin gibi pisliklerin belasını versin" bir tekmede o abla attı. Sonra herkes birer tekme atıp oradan uzaklaşınca Sarp son bir kez baktı Kuzey'in yüzüne.

"Birdaha birtek kıza el sürersen" durdu ve devam etti.

"Seni öldüresiye dövmeyeceğim"

"Öldüreceğim"

&&&&&

Sarp

"Sadece bu sayfayı okudum ve sonra Kuzey'in yanına gittim. Tatlı tatlı konuştuk ve sonra o dersini aldığını söyleyip evine girdi" Doktor inanmamıştı. Normaldi. Yumruk attığım elimde kan izleri vardı. Doktor günlüğü okuduktan sonra olayı kavramıştı.

"Sarp"

"O bu yüzden hafıza kaybı geçiriyor"

"Nasıl yani?"

"Geçici hafıza kaybının bir başka nedeni istek dışı cinsel temas. Geriye kalanlarda da pek bir şey yok" Bu hafızasını geri getirecek bir anı yok demek oluyordu.

Lamia

Off ya ben ne zaman çıkıcam?! Ben evime gidip uyumak istiyorum. Delireceğim. Hem şu benim sevgilim nerde? Yüzünü falan hatırlamıyorum. Yoksa... benim sevgilim Sarp mı?!

Kaykaycı (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin