ÖLDÜRCEM ONLARI

8.5K 375 67
                                    

Jungkooktan

Aman tanrım ne yapmışlar ona böyle yeni bir tşört giymesine rağmen üstü kandı . Hemen onu kucağıma aldım bunları onlara ödeticeğim öldürcem ikisinide. Arabaya bindik jin hyung arabayı sürerken ben arka koltukta yujini kucağımda taşıyordum.  Benim yüzümden  her şey beni asla affetmiyecek. Haklı olurdu daa banane bundan sevmiyorum allah allah ne hali varsa görsün. Hastaneye gelmiştik hemen arabadan indim acile götürdüm getirilen sedyeye yatırdım.
Bir sürü şeyler yapmışlardı. Biz hala bekliyorduk ne gelen vardı ne giden çıldırcam altı üstü pansuman yani nedir bu kadar uzun sürebilecek şey anlamıyorum ki.
Sonunda doktor çıkmıştı.
Dk:ya sizi kaç kere uyarıcam bu kızın şiddetten korkudan stresten uzak kalması lazım.
Jk:lan uzatma iyi mi kötü  mü onu söyle.
Dk:kötü kalbi durdu zar zor geri döndürdük vücudun da ezikler ve derin yaralar kafa tranvası geçirdiği için yoğun bakımda iki üç gün uyutucaz sonrası kalp ameliyatı ama baştan söylüyorum eğer bunları yaşmasaydı ölüm riski olmıcaktı ama kızın bünyesi bu durumu kaldırmıyor yani bu da demek oluyorki ölebilir.
Sinirden köpürmeye başladı duvara tekme attım ve yumruk geçirmeye başladım jin hyung arkamdan beni tutup engellemeye çalışıyordu .
Jk:BIRAK ONLARIN İKİSİNİNDE BELASINI SİKİCEM HYUNG BIRAK GİDİYORUM BEN.
Dedim ve ellerini sertçe ittim. Arabaya bindim ve korumaları aradım . Bize yaptıklarının daha beterini onlara yaşatıcam. Evin önüne geldik hic beklemeden belimdeki silahı kilide sıktım açılan kapıdan içeri girdim woonbin ve luhan bana doğru geliyordu.
Jk:tutun şunları.
Korumalar onları tuttu.
Jk:siz kim oluyorsunuz ha
Woonbin sana dedim ki karım hasta ama sen beni yine dinlemedin ona dokunmaya çalıştın buda onda korku yarattı sonra ona şiddet uyguladın buda onun ölüm riskini artırdı. Şimdi uzatmadan başlayalım .
Dedim ve önce woonbine yumruk yağdırmaya başladım sonra düşündüm ki karımı kemerle dövdüğüne göre bende aynısını ona yapıcam kemeri mi çıkarttım yalvarıyordu pislik herif ama durmuyacam.
Jk:bu yalvarışları benim karımda yapmıştı ama sen onu dinledin mi HAYIR bu yüzden cezasına katlanıcaksın.
Dedim ve kemerle vurmaya başladım çığlık atıyordu pislik herif belidrki silahı çıkardım. O sıra da telefon geldi .
Jin hyung arıyordu.
Jk:efendim.
Jin:nerdesin lan it çabuk buraya gel yujin kötüleşti.
Jk:tm 5 dk ordayım.
İkisinede kurşun sıktım . Arabaya binip hastaneye gittim. Yujinin olduğu kata çıktım jin hyung pencereden yujin izliyordu.
Jk:ne oldu ona
Jin:yine kalbi durdu.
Pencereden baktığımda ona şok veriyorlardı hayır lütfen ölme sen daha çok gençsin lütfen bırakma beni. Dövmücem dokunmıyıcam yeter ki bırakma beni. Sonunda kalbi ritim kazanmıştı. Doktor odadan çıkıp konuşmaya başladı.
Dk:uyanmasını beklemicez birazdan ameliyata alıcaz.
Jk:yaşayabilecek mi?
Dk:bilemiyorum
Dedi ve gitti ....................

Bu kısa oldu ama üzgünüm
Yorum yapan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum

ZORAKİ EVLİLİK JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin