Dudağımdaki ve bedenimdeki baskıyla uyandım. Tanımadığım bir adam beni öpüp elliyordu. Bir dakika hayır ben bunu tanıyorum. Bu adam olucak şerefsiz 15 yaşımdan beri beni sıkıştırıp taciz ederdi. Onu itmeye çalışıyordum fakat olmuyordu ben nasıl geldim bunun eline dudaklarımdan ayrılmıştı . Ayağı kalkıp soyunmaya başladı ben tam kaçıcakken beni yakalamıştı. Kaslı kolları bedenimi sıkırken .........
(Rüya gördü ve bitti)
Çığlık atarak kalkmıştım şükürler olsun ki kabustu. Jungkookta sesime kalkmıştı. Bana bakıyordu. Gözlerim doluyordu. Etkisi hala geçmemişti o piçin. Rüyam doğruydu ama ileri hiç bir zaman gidememişti.
Jk :ne var yine ne diye çığlık atıyorsun ben varım yanında.
Ben:ben şeyy üzgünüm ka-kabus gördüm o yüzden çığlık attım. Özür dilerim.
Jk:daha yemeği hazırlamadılar yat uyu .
Deyip tam uyuyacağı sırada konuşmuştum.
Ben:şeyy benim uykum kaçtıda beni aşağı indirsen sonra uyusan olmaz mı?
Jk:tamam ya siktin kafamı zaten uyku muyku kalmadı.
Deyip yataktan kalktı. Üstünü giyinip beni kucağına aldı. Aşağı indiğimizde kapı çalmıştı . Jimin bağırarak geldimmm dedi ve kapıya koştu. Bizde o sırada koltuğa geçip oturmuştuk. Salondan giren kişiye baktığımda hayir bu da rüya dimi lütfen rüya olsun.
Kai gelmişti beni 15 yaşımdan beri yani 3 yıldır taciz eden kişiydi . Ama onun burda ne işi vardı. Ben sanki tanımıyormuş gibi yapmalıydım yoksa kızkardeşimi öldürebilirdi. Allahım umarım yalnız kalmayız diye umut ediyorum . Jungkook ayaklanmıştı.
Ben: nereye gidiyorsun.
Jk:sana hesap mı sorucam.
Deyip kolumu ittirdi. Jk gitmişti. Şimdi ne olcak .kai ile yalnız kalmıştık.
Kai:demek jungkookun sürtüğü oldun ben sana daha güzel bakardım bebeğim yalnış seçim yapmışsın.
Deyip ayağı kalktı bende hemen ayağı kalktın dengemi sağlıyamıyordum. Düşeceğim sırada kai beni tutmuştu. Kucağına alıp koltuğa oturdu. Beni de yanına oturttu. Çapkınca gülümsüyordu.
Ben:ben evliyim sürtük değil ayrıca dokunma ve bebeğim deme .
Kai:kardeşimi öldür diyorsun yani.
Ben:ha hayır sakın bak ona bişey yapmıcaksın ne istersen yaparım ne olir ona bişey yap-
İşaret parmağını dudağıma götürmüştü.
Kai:sakin ol güzelim şimdi sevgili kocanı ve arkadaşlarının depolarına baskın düzenleyecek adamlarım onlarda seni bana bırakıp gidicekler . O sırada bende senin tadına bakıcam.
Ben:ha hayır istemiyorum hem jungkook beni sana bırakmaz.
Kai:bekle ve gör bebeğim.
Gözlerim dolmuştu. Bir süre sonra kainin telefonuna mesaj gelmişti. Gelen mesajla gülümseye başladı. Sanırım dedikleri gerçekleşiyor aman jungkook beni burada yalnız bırakmaz. bir süre sonra jungkook yukardan aşağı doğru iniyordu. Ve bağırıyordu sinirli olduğu her halindan belliydi.
Hemen diğerleri ile konuşup yanıma gelmişti.
Jk:bebeğim benim acilen çıkmam gerek kai o sana emanet.
Dedi ve sonra dudağımı öpüp gitti..
Kapıdan çıktığı anda korkuyla kai ye bakmıştım. Allahım ne olur bana bişey yapmasın. Üstüme yürüyordu benim kaçmam gerek . Ama yapamam kardeşim daha 15 yaşında ve hayalleri olan busanda fen lisesi okuyordu hemde burslu.Kai üstüme geliyordu allahım ne olur bakireliğimi elimden almasın...........
Kısa ama bu serferlik böyle olsun .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK JJK
Teen FictionBabasi tarafindan zorba olan yujin babasinin onu mafya ya satmasiyla yujin in hayati cok daha kotu bir hal alır ama bakalim yujin kizimiz bunu değiştirebilecek mi