SÜRTÜK DEĞİLİM

11.9K 606 1K
                                    

Sabah uyandığımda jungkookun o yakışıklı ve tatlı yüzüyle karşılaştım. İnsan kendisine zarar veren birini sever mi ben seviyorum. Bir anda kendimi ona aşıkken buldum. En ufak hareketinde onu affediyordum. Aptal mıyım tabiki evet. Aşık mıyım hemde çoook . Keşke beni sevebilse. Bu cümleyi düşününce dün gece bana sürtük demesi aklıma gelince rüyamda bile zor görürdüm jungkookun beni sevdiğini. Gözlerim muhteşem yüz hatlarında kayboluyordu. O gerçekten çok yakışıklıydı. Elim istemsizce yüzüne giderken eğer uyanırsa sinirden köpürür diye düşünerek elimi geri çektim. Bunun yerine gözlerimi kapatıp çıplak göğsüne daha çok sarıldım. Bu hareketimle biraz kıpırdansa da oda beni kendine daha çok bastırdı. Uyanınca çok kızıcak zaten bırazcık bu anın tadını çıkarmalıyım. Gözlerimi yumup kokusunda uyumaya çalışırken dışardan gelen silah sesiyle çığlık attım. Jungkookta uyanmıştı. Camdan içeri giren kurşunla jungkook hemen beni kucaklayıp yatağın kenarına koydu kendini üstüme siper etti. Şuanda gerçekten çok korkuyorum silah sesleri devam ediyordu. Jungkook bir şekilde telefonunu eline alıp birilerini aramıştı. Bense kulakları tıkamakla meşgüldüm. Telefonu kapatıp beni daha çok sardı.
Ben:jungkook kor-korkuyorum.
Jungkook gözlerimin içine bakarak dudaklarımı öptü. Sonra sakinleştirir tonda konuşmaya başladı.
Jk:şşh güzelim korkma ben yanındayım kimse sana zarar veremez biraz dan bizimkiler gelip halledicekler .
Kafa sallamakla yetinmiştim. Sesten aşırı rahatsız oluyordum. Jungkook bunu farketmiş olucak ki bir elini bir kulağıma koyup kendine daha çok bastırdı. Arada bir dudağımı veya alnımı öpüp korkmamamı söyluyordu. Ama elimde değildi korkuyordum. Ama en azından yalnız değildim. Bir süre sonra bir araba sesi duymuştuk ve daha çok silah sesi sanırım jin ve diğerleri gelmişti. Kısa sürede silah sesleri kesilmişti. Ve jungkookun ve benim ismimi bagırıyorlardı. Jungkook ikimizi de yerden kaldırıp bizi aşağıya indirdi. Jin bizim iyi olduğumuzu görünce sırayla bize sarılmıştı ve diğerleride.
Jk:hepsi öldü mü.
Bunu nasıl bu kadar kolay söylüyor . Ben nasıl bir katile aşık oldum ya.
Jimin :birkaç tanesi yaşıyor suga onları öttürmek için depoya götürüyor bende gidicem şimdi .
Jk:tamam siz gidin biz diğer eve geçeriz o zamana kadar burayı yaparlar.
Jin:bizim eve gidin bir daha temizlikle falan uğraşmazsınız hem senin odan aynı yerinde duruyor orada kalırsınız
Jungkook biraz düşündükten sonra.
Jk:peki hyung dediğin gibi olsun siz depoya geçin yujin ve bende birazdan çıkarız.
Hepsi onaylayıp uzaklaştılar. Jungkook hızla kolumdan tutup beni yukarıya çıkarmaya başladı. Iyi de ben ne yaptım . Odaya gelince beni duvarla arasına aldı. Gözlerime sert bakışlar ile bakıyordu.
Jk:eğer oraya gittiğimizde kısa giyinir veya onlarla konuşursan sonu kötü olur anladın mı güzelim.
Ona bakıyordum yine beni sürtük yerine koyuyordu bu durumdan nefret ediyorum . Onu birazda olsun kendimden uzaklaştırıp konuşmaya başladım
Ben:beni sürtük yerine koymaktan vazgeç artık ben senin oyuncağın DEĞİLİM
Jungkook beni sinirle duvara itip çeneme yapıştı. Yine başlıyorduk ama sonu ne olursa olsun susmicam
Ben:yine bana acı çekiştireceksin degil mi burdayım jeon jungkook hadi vur beni.
Jungkook alayla kahkaha atıp daha çok sıkmaya başladı çenemi .
Jk:ne bu özgüven hhm birkaç gündür dayak yemiyorsun diye mi götün kalktı
Ne saçmalıyor ya bu. Ben dediklerini algılamaya çalışırken bir anda beni yere fırlatmasıyla acıyı derinliklerine kadar hissettim. Silah çatışmasından dolayı yerden cam kırıkları vardı ve ben tam onların üstüne düşmüştüm. Saçımdan tutup beni kaldırdı . Yapmamasını söylüyordum ama dinlemiyordu beni. Attığı tokat ile yatağa düşmüştüm. Doğrulup jungkooka baktığımda kemerini çözüyordu. Hayır ya yine mi kemer bıktım artık. Ayağa kalkıp kaçmaya calışsam da beni yine yatağa fırlatmıştı.
Ben:jungkook yapma yalvarırım.
Jk:KES SESINİ eğer hareket edersen öldürürüm seni duydun mu beni.
Ona yapma dercesine bakıyordum. Kemerini eline aldığında derin bi nefes alıp ona baktım tam bana vurucakken telefonu çaldı. Eline aldığında bana bakarak konuştu.
Jk:sakın kımıldama ve sesini çıkarma
O arkasını döndüğünde fırsat bu fırsat deyip ayağı kalktım ve koşmaya başladım. Jungkookta peşimden geliyordu ve çok hızlıydı. Ama pes edemezdim. Evden çıkmıştım .Ayaklarım çıplak olduğu için kaniyorlardı. Ama durmuyordum . Ana yolda koşmaya devam ederken karşıdan gelen jinin arabasıyla gülümsedim ve kenarı çekildim . Yanima geldiğinde arabayı durdurdu ve yanıma geldi. Bana şaşkınca bakıyordu.
Jin:senin ne işin var burda
Ben:şey ben ..... ben jungkook'tan kaçtım.
Jin :üstündeki kanlar dan anlamam lazımdı.
Üstüme bakmıştım gerçekten de kan olmuştu. Koşmaktan acısını unutmuş olmalıyım. Ben üstümü temizlerken arkadan gelen araba sesiyle arkama baktım jungkook geliyordu. Kesin beni öldürcek.
Ben:jin lütfen bırak beni gidiyim lütfen
Jin:üzgünüm seni bırakamam ama korkma seni korucam.
Jk:sen hangi akılla kaçtın
Üstüme geliyordu jin beni tek koluyla arkasına çekerek jungkooka yürüdü.
Jin:ben sana demedim mi bu kızı cezalandırmicaksin diye
Jk:sen karışma hyung o benim.
Deyip kolumdan çekmeye çalıştığında jin beni yine kollarımdan tutup kurtarmıştı bedenemi.
Jin:sen arabayla gel arkamızdan yujin benimle gelicek.
Jk:böyle bişey olmıcak yujin benim kızım birini korumak istiyorsan kendine yeni bir sürtük bul.
Yine bana sürtük demişti . Bu çok koyuyordu bana sinirle jinin arkasından çıkıp jungkookun önüne geçip sert bir tokat attım . Tokatın etkisiyle kafası yana düşmüştü.
Ben:ben sürtük değilim anladın mı BEN SÜRTÜK DEĞİLİM SENDEN NEFRET EDİYORUM önce babam beni sana sattı sonra beni defalarca dövdün aşağıladın ameliyat olduğum halde sokağa attın beni ama hep sustum ar-
Jk:KAPA ÇENENİ
Ben:SUSMICAM artık susmıcam bana ne yaparsan yap alıştım zaten yemek yer gibi her gün senden şiddet görüyorum bunun üstüne bide bana sürtük diyorsun ya bu iğrenç kelimeyi bana nasıl söylersin BEN ÇOK MU MEMNUNUM SANIYORSUN BABAM SANA SATTI SEN BENİ DÖVDÜN ÇOK MU BEĞENİYORUM BUNLARI BEN
Jin:yujin sakin ol
Jin e döndüm
Ben:SAKİN FİLAN OLAMAM jungkook beni niye öldürmüyorsun bıktım artık tamammı yoruldum her gün odada oturup bugün jungkook ne zaman gelip beni dövücek diye düsünmekten yoruldum her gün aşağılanmaktan yoruldum öldür beni lütfen dayanamıyorum artık.
Yere çöküp ağlamaya başlamıştım . Ayaklarım taşımıyordu beni . Başımda dönüyordu. Ama aldırmadan ayağı kalktım jungkook bana destek olmuştu . Onun arabasına doğru ilerken heryer bulanıklaştı ve jungkookun kollarına bıraktım kendimi.............

Yazar'dan

Yujin bi yandan tutarken bir yandan da ayıltmaya çalışıyordu jungkook. Jin de yanlarına gelmişti. Ama yujin uyanmıyordu . En sonunda jungkook kucağında ki kızla arabaya koşmaya başladı. Onu arabaya bindirip kendide binmişti. Jin de kendi arabasına binmişti. Jungkookta biraz da olsa pişmanlık duygusu vardı veya vicdan ne hissettiğini bilmiyordu..................

Alın ybbbbbbbb🥰😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZORAKİ EVLİLİK JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin