BOŞANICAK MISIN

8K 338 86
                                    

Uyandığımda üstümde kocaman bir ağırlık var gibi hissettim. Başımda jungkook vardı elimi tutuyordu. Ondan iğreniyorum. Elimi yavaşça onun pis ellerinden çektim. Kafasını kaldırıp bana endiseyle baktı.
Jk:sonunda uyandın bebeğim ağrın var mı.
Dedi yuzümü diğer tarafa çevirdim. Ona bakmak istemiyordum.
Jk:sana bir soru sordum cevap ver .
Ben:cevap mi veri-veriyim "öksürük" iyiyim ya hiç biseyim yo-yok sayende.
Jk derince solumaya başladı. Sonra odayı terk etti. Bende nefesimi düzenlemeye calişıyordum. Çok zor nefes alıyorum ama nedenini bilmiyorum . Öksürmeye başladım. Nefes alamıyordum. Şuan cidden acayip korkuyor ve titriyordum. Odaya doktor girmeye başladı. Biri beni ters çevirip kusmamı sağladı. Kan kusmuştum nefesimin sonlarına geldiğimde kendimi bırakmıştım........

Jungkook'tan

Lafları beni sinir etse de bisey yapmadım. Doktoru çağırmak için odandan çıktım doktoru ararken koştuğunu gördüm yujinin odasına koşuyordu peşlerinden gittim. Odaya pencereden baktığımda nefes alamıyordu. Doktorlar onunla ilgilenirken birden kan kusmaya başladı. Hepsi benim suçum onu ameliyata götürdüler . Doktor odadan çıktığında hemen yanına gittim.
Dk:bu kızdan umut beklemeyin artık.
Suga:ne demek oluyor bu.
Dk:bu demek oluyor ki sizin yüzünüzden ölme ihtimali o kadar arttı ki ameliyatın sonucuna göre konuşsak iyi olur.
Deyip gitti suga hyung beni duvara yasladı.
Suga:lan ben onu bulduğumda nasıldı biliyor musun sen he bu kız ölsün bende seni öldürcem jin hyungun yapmadığını ben yaparım.
Jk:bırak beni seni ne ilgilendiriyor aranızda ne var sizin
Yüzüme yumruk geçirmişti kimse de onu tutmuyordu.
Suga:ya hayla anlamadın mı bu kız orospu değil seninle evli diye katlanıyor bu durumlara .
Jk:kendin söyledin evli diye o benim ona ne olduğu sizi ilgilendirmez.
Suga:ilgilendirmez demek yujin iyileşir iyileşmez sorucam ona eğer seni istemiyorsa boşanacaksınız.
Jk:yeter be bırak beni gidiyorum.
Suga:siktir git amına koydumun piçi.
Jin:hastanedeyiz diğerleri sizin bu rahatsız durumlarınıza katlanmak zorunda değil.
Çıkmıştım ordan eve gittim.....

Yujin'den
Başımda konuşanların sesine uyanmıştım. Başımda doktorlar vardı .
Ben:ne-ne ol-du.
Dk:allahım bir mucize oldu resmen 3 gündür uyunmamıştınız.
Bir kaç kontrol yapıp beni normal bir odaya almıştılar
7 side odada başımda konuşuyorlardı . Ben dinlemiyordum. Jin yorguluğulumu anlayacak olacak ki konuşmaya başladı.
Jin:lan iki saattir ne konuşuyorsunuz ya hadi herkes dışarı hızlı olun yujinin dinlenmesi gerek.
Odada bir tek jin vardı bende yaptığı bu iyilik için ona teşekkür edercesine gülümsedim.
Jin:sana bir şey sormak istiyorum.
Kafa sallamıştım.
Jin:boşanmak istiyor musun?
Buna evet diyemezdim çünkü jungkook beni tehtid etmişti........





Akşam uzun yb atıcam simdilik bu kadar🤗🤗🖤

ZORAKİ EVLİLİK JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin