SENİ SEVMİCEM

7.7K 353 81
                                    

Uyandığımda heryerimde ağrı vardı. Cidden çok kötü hissediyorum. Bana ne olmuştu böyle. En son dondurucudaydım. Sonra jungkook geldi ve bayıldım. Ondan nefret ediyorum. Ona olan ufacık bir sevgim de kaybolmuştu. Ona olan kinim daha çok arttı. Ben bunları düşünürken odamın kapısı açıldı.(evde tedavi oldu)
Gelen jungkooktu. Hemen kafamı diğer tarafa çevirdim. Hayatımın bu kadar boktan olması benim suçumuydu. Niye bu kadar kötü şeyler yaşıyorum ben . O arada jungkook konuşmaya başlamıştı. Ama onu dinlemiceğim. Umrumda değil . Umursamaz tavırlarım onu sinir etmiş olucakki çenemden tutup beni kendine çevirdi. Yüzlerimiz çok yakındı.
Jk:dua et bir yaralanmayı daha vücudun kaldırmayacak durumda yoksa ben sana yapıcağımı bilirdim.
Ben:bırak çenemi canımı yakıyorsun.
Jk:daha canını çok yakıcam bebeğim şimdiden alışsan iyi olur.
Deyip çenemi bıraktı. Bir elim çeneme giderken elimi tuttu. Dudaklarıma yapıştı . Gözlerimi olabildiğince açtım . Diğer ellerimide tuttu hareket etmemi önlemeye çalışıyordu. Vücudumda kocaman ağrı oldugu için hareket edemiyordum. Bunu firsata çeviriyordu zaten hareket edebiliyor olsam da bir şey farketmeyecek. Yine kazanan taraf o olurdu. Sonunda dudaklarımdan ayrılmıştı. Sinirliydi bunu el bileklerimi sımsıkı sıkmasından gayet rahat bir şey şekilde anlayabiliyordum. Çoktan ağlamaya başlamıştım. Bu ona zevk veriyordu. Bu nasıl bir piskopatlık anlamıyorum.
Ben:Lütfen dur yalvarırım. Canım çok yaniyo
Jk:kes sesini
Ben:niye ölmeme izin vermiyorsun.
Bunu sormamı beklemiyordu. İlkte afallasada kendini toparlayıp ciddi haline bürünmüştü.
Jk:o biraz zor güzelim. Benim olduğunu sana hatırlatmama gerek yoktu dimi bebeğim.
Ben:SENİ SEVMİCEM BEN SENIN DEĞİLİM OLMICAM.
Jk: çok boş konuşuyorsun kes sesini hyunglarım altta bekliyorlar ters bir hareket yakarsan kendini ölü bil.
Susmuştum. Yapabilcek hiçbirşey gelmiyordu elimden. En çokta bu koyuyordu bana. Bu yaşadıklarım bana çok ağır geliyordu. Jungkook beni kucağına alıp aşağıya inmeye başlamıştı. Aşağıya indiğimizde suga jimin j-hope jin ve rapmonster vardı. Onlar beni korumamıştı. Oysaki söz vermişlerdi. Onları görmek istemiyorum. Ne kadar sevmesemde kafamı jungkookun boynuna gömdüm. Kollarımı sıkılaştırdım.
Ben:uyumak istiyorum odama çıkar beni lütfen.
Jk:uyumıcaksın bebeğim
Ben:onları görmek istemiyorum jungkook lütfen.
Jk:sus artık.
Dedi ve yürümeye devam etti. Beni suga ve jinin yanına oturttu. Gıcıklık olsun diye yaptığına eminim.
Ben ayaklanmaya caliştım.
Suga beni hemen geri oturttu.
Ben:uyumak istiyorum. Çok yorgunum.
Suga:olmaz yavru kuş
Jungkook bilerek öksürmüştü.
Ben:en son yaltıklarınız yetmedi heralde. Burdayim hadi dövün beni öldürün benim bir sürtük olduğunu söyleyin HADİ.
Jin:biz özür dileriz dün o laflarının bizede geldiğini düşünerek korumadık seni . Hala bizim korumamız altındasın ve sen bir oyuncak değilsin bir daha bunu dersen bozuşuruz güzellik.
Ben:hemen unutmamı mı bekliyorsun ölüyordum ben orda niye jiminin bana attığı tokat için kavga ettiniz ve yine bana hakeret etti jungkook ben bunları kabullenmeyince beni öldürmeye kalktınız sizden ......... ben odama gidiyorum.
Deyip ayaklandım. Ne kadar canım yansada yürümeye çalışıyordum. Bir anda dengemi kaybettiğimde jinin kolları beni yakalamıştı. Beni kucağına alıp koltuğa oturttu.
Jin:ne zamandır ilaçlarını içmiyorsun.
Ben:bilmem.
Suga: o zaman jin hyung sen yemek hazırla bende yavru kuş ile ilgileniyim jungkookla beraber değil mi jungkook.
Suga sert bakışlarını jungkooka gönderiyordu.
Jk:peki tamam.
Suga:çok güzel o zaman ne istersin yavru kuş
Ben:odamda uyumak . Yalnız

Jk:o biraz zor tatlım unutmaki evliyiz zaten ilaçlarını içemden uyuyamazsın.
Suga: cıvıtma jungkook
Jk:sustum .
Ben:bari burda biraz dinlensem olmaz mı cidden çok yorgunum.
Suga:pekala o zaman
Deyip koltuğun kenarında duran yastıklardan alıp dizelerinin üzerine koydu.
Suga:koy kafanı itiraz istemiyorum.
Derin bir nefes alıp kafamı dizine koydum. Gözlerimi kapattım . Ben uyumaya çalışırken iki kol beni kucağına çekti. Gözlerimi açtığımda karşımda jungkook vardı.
Jk:yemek hazır olunca çağırısınız hyung.
Odaya yürüdü. Odadan girip beni yatağa koydu . Sonra üstünü çıkarmaya başladı. Tşörtünü çıkardıktan sonra elleri pantolonuna gittiğinde gözlerimi kapattım. Ne yapmaya çalışıyor bu it.
Yatakta bi baskı hissettim sonrasında vücuduma sarılan kaslı kollara baktım . Beni kendine çekip alnıma dudaklarını bastırdı. Jungkookun üstünde sadece baksırı vardı. Bunu bacaklarıma deyen çıplak bacaklardan anlayabiliyordum.
Ben:dokunma lütfen
Jk:şşh sakin ol bebeğim sadece uyumak istiyorum söz sana zarar vermicem.
Kaslı vücudu çok fazla dikkatimi çekiyordu . Ondan nefret bile edemiyorum . Ama neden. Çok güzel kokuyordu. Kafamı boyun girintisine koyup uyudum ..................








Evet yorum arttı çok teşekkür ediyorummm iyi okumalar
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

ZORAKİ EVLİLİK JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin