Keluarga bahagia
Cerita ini mengesahkan tentang keluarga bahagia ........... Watak dalam cerita ini ada 7 watak....
Watak pertama ialah Arisya iaitu nak sulong kepada Puan Anita dan Tuan Farid..... Dan 4 lagi orang anak mereka berdua ialah Aris, Aqilah, Aisya dan Ahmad....
Anak sulong mereka berdua ialah Arisya.....
Arisya seorang budak perempuan yang normal . Dulu dia disayangi oleh keluarganya tetapi sejak kejadian kemalangan jalan raya. Salah seorang adiknya meninggal dunia iaitu Aqilah. Arisya mendapat satu khabar berita daripada neneknya dan neneknya menceritakan tentang kematian Aqilah tetepi Arisya tidak percaya kerana Aqilah ialah adik kesayangan Arisya . Arisya tidak sempat melihat wajah Aqilah....... Sejak kejadian itu Arisya menghilangkan diri dan pergi ke luar negara....
Selepas beberapa tahun....... Arisya pun kembali ke rumah untuk berjumpa dengan ahli keluarganya selepas menghilangkan diri beberapa tahun dulu..... Tetapi tak dijangka rumah yang Arisya duduk dulu telah dijual oleh seorang lelaki yang sangat kaya... Dan Arisya bertanya dengan lelaki itu
"Maafkan saya encik kemana tuan rumah ini " Kata Arisya kepada lelaki itu dan lelaki itu berkata " Oh mereka telah pindah ke luar negara " Dan Arisya berkata lagi " Boleh encik berikan saya alamat mereka " Lalu lelaki itu berkata " Oh maafkan saya mereka tidak membenarkan saya memberikan alamat kepada orang yang tidak dikenali. Boleh saya tahu, kamu ni siapa kenapa nak cari mereka" lalu kata-kata Arisya terhenti begitu sahaja..........
To be continued.....
Baiklah saya akan sambung lagi cerita ini kepada part 2 pula
Maafkan isya kalau cerita ini kurang menari yeeee........