Şirketteki bir stajyerden hoşlanan Txt;
🍒 Choi Yeon Jun; 최연준
Sana yardım etmek için gönüllü olacak birisi çünkü daha fazla konuşmak isterdi.
"Bunları taşıman için sana yardım edebilirim!"
Ayrıca süper güven verici biridir; yeni bir yerde çalışmanın zor olabileceğini bilirdi, özellikle de stajyerseniz.
"Eğer yardıma ihtiyacın olursa bana sorabilirsin!"
Genel olarak, ortamı rahatlatırdı ve ona daha yakın olmanı sağlardı.
🍒 Choi Soo Bin; 최수빈Fazla çalıştığında senin için endişelenirdi, sağlığını önemserdi.
"Yeteri kadar yedin mi? Ve mola veriyor musun?"
Sen etraftayken seninle konuşmaya çalışırdı ama hemen kızarırdı.
Bununla birlikte, seninle konuştuğunda, konuşma serbestçe akar ve seninle her şey hakkında konuşabiliyormuş gibi hissederdi.
Bir gün, hislerini artık kendine saklayamadığında sana yemeğe çıkmayı teklif ederdi.
🍒 Choi Beom Gyu; 최범규Beomgyu seni ilk kez gördüğünde inanılmaz utanırdı, wow, çok çekicisin (müthişsin)
Dürüst olmak gerekirse biraz korkardı ama sonunda seninle gelişigüzel bir sohbet başlatmaya çalışırdı.
Bir konuşma diğerini açardı, bir süre sonra Beomgyu sana kendini komple açardı ve özgürce konuşurdunuz.
Her ikiniz de ne kadar kendi işlerinizle meşgul olsanız da, birbirinizle konuşmak için zaman ayırmaya çalışırdınız ve buna değerdi~
🍒 Kang Tae Hyun; 강태현Taehyun tüm stajyerlere iyi olup olmadıklarını ya da yiyecek veya içecek bir şeye ihtiyaçları olup olmadığını soran kibar küçük bir çocuktur.
Gerçekten, tüm stajyerler onun büyüleyici olduğunu düşünürdü ama herkes, sana karşı daha ilgili olduğunu bilirdi.
Taehyun en sevdiğin yiyecekleri öğrenir ve onları senin için alırdı ya da en sevdiğin içeceğin buzdolabında olduğundan emin olurdu.
Ona çok minnettar olurdun ama bir gün ona geri ödemek isterdin.
Onun sevdiği yiyecekleri paketlerdin ve onları beraber yiyerek vakit geçirirdiniz.
🍒 Kai Kamal Huening/
Huening Kai; 휴닝카이Seninle daha fazla konuşmak isterdi ama çok utanırdı!!!
"G-günün nasıldı?"
Sonunda yorulurdun (onun utangaç olmasından) ya da Kai her gün seninle sohbet etmeye çalışırdı (ve başarısız olurdu) ve sonra kendin onunla konuşmaya karar verirdin.
Çoğunlukla Kai konuşurdu, çok heyecanlanırdı ve hayatıyla ilgili konuşurken daha rahat hissederdi.
Hem hedeflerinizi hem de streslerinizi paylaşma konusunda bağ kurardınız ve sonunda Kai gelip onunla birlikte marketten bir şeyler almanı isterdi.
Onun mazereti hayranlar tarafından saldırıya uğramak istememesi olurdu, ancak gerçeğin seninle daha fazla konuşmak istemesi olduğunu bilirdin.
☆彡çeviri yaptığım hesap kapanmış bu yüzden gifler orijinal değil, makaleleri önceden kaydetmiştim ama gifler yoktu :(( sad.
Çeviri yapılan tumblr hesabı;
txt-reactions