Kız arkadaşları başka bir üyeyle takıldığında kıskanan TXT ;
🍒 Choi Yeon Jun; 최연준
"Neden hep Beomgyu'ya dondurma satın aldığını anlamıyorum,"
diye bağırıp Beomgyu ile dondurma yerken kollarından birine yapışırdı. Yeonjun'u tanımadan veya sevgili olmadan öncesinde bile Beomgyu'yu tanıyor olurdun ve eski arkadaşınla dondurma yemek için dışarı çıkardın, bu da şimdi yapışkan erkek arkadaşının
"Bana hiç dondurma almıyorsun!" sızlanmalarına neden oldu."Çünkü ne zaman bir dondurma alsak, her zaman ödemek istediğini söylüyorsun,"
Yeonjun'un suratı derinleşirken gözlerini devirirdin,
"Artı, önemli bir konu değil, sadece bir dondurma.""Hayır önemli bir şey!"
derdi Yeonjun,
"Benimle geçirebileceğin vakti Beomgyu ile geçiriyorsun!"
Onun yorumu yanaklarınıza bir ısı patlaması gönderirdi.Özetle, Yeonjun, şikayet etmek için tüm mantığını kaybeden, sızlanan kıskanç bir erkek arkadaştır.
🍒 Choi Soo Bin; 최수빈"Kai alışveriş merkezine tek başına gidemez mi?"
Soobin, hafifçe kaşlarını çatarak sorardı. Boş gününde seninle vakit geçirmek için plan yaparken Kai ile takılacağını öğrenirdi."Ona yeni kıyafetler seçmesine yardım edeceğime söz verdim,"
derdin, erkek arkadaşınla geçireceğin vakti boşa harcamak kötü hissettirirdi."Son kez, senin ebeveyni olmadığını hatırlatmalıyım,"
Soobin hayal kırıklığını etkisiz hale getirmek için hafifçe sorardı, "En azından gelebilir miyim?""Gerçek ebeveyninin buluşmaya katılmasına kim inkar edebilir ki," Gözlerini devirip sevinç bakışına gülerdin.
Özetle, Soobin sadece seninle vakit geçirmek isteyen ve onun yerine diğerleriyle vakit geçirdiğinde kıskanan bir erkek arkadaştır.