Video günlüğü tutmak isteyen arkadaşları olduğunda TXT;
🍒 Choi Yeon Jun; 최연준
O kesinlikle bu fikir için yaratılmış!! Kelimenin tam anlamıyla kamerayı satın alana kadar durmaksızın seni teşvik eder ve ilk günlüğünde seninle birlikte olmak isterdi. Onu her gördüğünde, günlüğünün nasıl gittiğini sorar ve biraz gevşetiyorsan seni devam ettirmeye teşvik ederdi.
🍒 Choi Soo Bin; 최수빈Bir video günlüğü tutmakla ilgilendiğini duyunca, dışarı çıkıp sana bir kamera almaya karar verirdi. Satın alma için mazereti "Videolarına bu şekilde başlayabilirsin" olurdu, ama gerçekten, bu fikri ne kadar sevdiğini görürdü ve bu yeni hedefi izlemene yardımcı olmak isterdi. Ona bir hediye alırdın çünkü sana para harcadığı için suçlu hissederdin.
🍒 Choi Beom Gyu; 최범규BEOMGYU SENİN İÇİN BİR NUMARALI TEŞVİK EDİCİ ADAMDIR!!! Fikrinden bahsettiğin anda, bir kamera satın alıp çekmeye başlayana kadar asla susmazdı. Günlüğe başladıktan sonra bile sürekli nasıl gittiğini sorardı. Sen onun hayatına ve hobilerine her zaman ilgi gösteriyordun, o da bunu geri ödemek için bir şans olduğunu düşünürdü.
🍒 Kang Tae Hyun; 강태현Bir video günlüğünün ilk başta ne olduğunu hakkında biraz aklı karışırdı, ama anladığında seni desteklemek için orada olurdu. Detayları diğerlerinden daha fazla merak eder, 'günlüğü ne sıklıkla filme alacaksın? Sadece kendinle ve başkalarıyla ilgili bir günlük mü?' Onun merakı seni günlüğü başlatmaya daha da teşvik ederdi.
🍒 Huening Kai; 휴닝카이/Kai Kamal HueningKai bu fikre o kadar kapılırdı ki onun da bir günlük başlatmasının iyi olacağına karar verirdi. İkiniz de dışarı çıkıp kamera satın alırdınız ve haftalık günlükler başlatırdınız. Video günlüğü turunu birlikte yapmak sizi bu fikir hakkında daha da tutkulu yapardı.
☆彡çeviri yapılan tumblr hesabı;
txt-reactions