Kendi ülkesinden yemek yapan kız arkadaşlarına karşı TXT;
🍒 Choi Yeon Jun; 최연준
Yeonjun yemek yemeyi severdi ve daha önce hiç denemediği ev yapımı yiyecekler onu daha da iyi hale getirirdi. Tereddüt etmeden ona verdiğin her şeyi yer, her şeye iltifat eder ve bilmiyorsa yiyeceklerin isimlerini sorardı. Yani o, sizin küçük tat testçiniz olurdu.
"BU NE KADAR İYİ, S/A İNANILMAZ!"
🍒 Choi Soo Bin; 최수빈Soobin kendi ülkenin yemeklerini pişirmeyi sevdiğini bilirdi bu yüzden zamanı olduğunda sık sık seninle pişirmek isterdi. Seni dinlemeyi sever, ona yemek yapmanın karmaşık yollarını anlatırdın ve o da daha fazla bilgi edinmenin yanı sıra doğru yaptığından emin olmak için sürekli sorular sorardı. İkinizin birlikte yemek yapması yeni favorisi haline gelirdi.
"S/A, bunu doğru mu yapıyorum? Mükemmel olmasını istiyorum! "
🍒 Choi Beom Gyu; 최범규Onun için ilk kez pişirdikten sonra ona yemek yapman için sana yalvarırdı. Yemek inanılmazdı ama bir şekilde, senin yapmış olduğunu bilmek onun daha da hoşuna giderdi. Şimdi Beomgyu'yu her gördüğünde, seni rahatsız eder, ona yemek pişirmen için ne kadar gerekiyorsa aegyo yapardı. Kim ona hayır diyebilir ki?
🍒 Kang Tae Hyun; 강태현Taehyun hem yemeğin tadını çıkarmayı hem de yemeğin arkasındaki tarihi öğrenmeyi severdi. Onun için her pişirdiğinde sana yemekle ilgili sorular sorar: malzemeler, yapma süreci, yemeğin kökeni, vb. Sadece yemek yemek eğlenceli olmakla kalmazdı, aynı zamanda bu süreçte seni de tanırdı.
🍒Huening Kai; 휴닝카이/Kai Kamal HueningKai onun için yemek pişirmenden onur duyardı, o da senin için pişirirdi. Birbiriniz için yemek pişirmek, birbirinize kendi ülkenizdeki farklı yiyecekleri tanıtmak ve geçmişten gelen hikayeleri paylaşmak, bağ kurmak için bir rutin haline gelirdi.
☆彡çeviri yapılan tumblr hesabı;
txt-reactions