İdol crush'ı geri dönüş(come back) yaptığında TXT;
🍒 Choi Yeon Jun; 최연준
Yeonjun, grubunun onunla aynı zamanda promosyon yapacağınızı fark ettiğinde hiç bu kadar kutsanmış hissetmezdi çünkü seninle etkileşime girme şansı olabilecekti. Seni bizzat gördüğünde şaşırırdı, ekranda çarpıcıydın ama gerçek hayatta neredeyse tanrısal görünürdün. Etrafında havalı davranmaya çalışırdı hatta seninle daha uzun süre konuşmaya başlarsa birkaç şaka bile yapardı. Ancak derinlerde Yeonjun korkardı. Bu komik çaylağın hiç durmadan MV'lerine stream kastığı ve aynı zamanda büyük bir hayranın olduğu hakkında hiçbir fikrin olmazdı.
🍒 Choi Soo Bin; 최수빈Soobin geri döndüşünü öğrendiğinde heyecanlanmıştı. Bir süredir hayranın olurdu ve her zaman yeni içeriklerini (teaserlar, vlivelar, vb.) izleyip streamlerdi. Dürüst olmak gerekirse ikiniz birlikte aynı sahnede durana kadar seni şahsen görebileceğini anlamazdı, TXT'nin sadece birkaç adım solunda olurdun. Soobin seni selamlamak ister ama aynı zamanda heyecandan bir milyon parçaya ayrılırdı. Diğer üyeler, garip olsa bile, muhtemelen seninle birkaç kelime konuşmaya zorlardı.
🍒 Choi Beom Gyu; 최범규Grubunuzun geri döndüğünü öğrenmek Beomgyu'nun isteyebileceği en büyük enerji verici şey olurdu. Okulu dengelemek ve yeni bir idol olmak yorucu olurdu bu yüzden Beomgyu, zor zamanlar boyunca onu eğlendirecek ve motive edecek yeni içeriklere sahip olduğun için minnettar olurdu. Seninle konuşma şansı olursa sana ve grubunun geri dönüşüne iltifat eder ve utanç içinde kaçmadan önce seninle tekrar konuşmaktan hoşlanacağını söyleyip büyüleyici bir iltifatla konuşmayı sona erdirirdi.
🍒 Kang Tae Hyun; 강태현Taehyun'un ağzının açıldığı ve gözlerinin genişlediği, konsantre olduğu zamanki yüzünü biliyor musunuz? Evet, grubunun geri döndüğünü duyduğunda yine tam olarak öyle olurdu. Grubun, özellikle sen, Taehyun'un bir idol olma ilhamından bazıları olurdun bu yüzden seni görebileceği ve performansınızı canlı görebileceği düşüncesi onu çok heyecanlandırır ama bi o kadar da gererdi. Muhtemelen sana doğrudan yaklaşmaz çünkü tedirgin olurdu. Ancak, seni birkaç kez gördükten sonra Taehyun kendine güvenli bir şekilde kendini tanıtırdı.
🍒Kai Kamal Huening/Huening Kai; 휴닝카이Hiç kimse Kai'nin bir grubun geri dönüşü için bu kadar heyecanlandığını göremezdi. Kai sonsuza dek grubunun bir hayranıydı, hatta birkaç konsere katılmıştı ama ilk kez bir hayran olarak değil bir sanatçı olarak seninle tanışacaktı. O kadar gergin olurdu ki, yüzünde açıkça görülürdü, tüm zaman boyunca kekeleyip kızarsa bile kendini tanıtmayı başarırdı. Gerginliği kesinlikle (senin) dikkatini çekerdi.
☆彡çeviri yapılan tumblr hesabı; txt-reactions