Güldüğünde daha güzel olursun, txt
🍒 Choi Yeon Jun; 최연준
Yeonjun gülüşünü duyduğunda gülüp dudağını ısırırdı. Milyonlarca kez duyardı ama böyle kalman için her şeyini verirdi. Ne zaman gülsen kalbi atardı, Choi Yeonjun'un kalbini titretmek sadece senin açmış olduğun bir başarı.
🍒 Choi Soo Bin; 최수빈
Soobin ilk kez güldüğünü duyduğunda kalbi pır pır ederdi. Bir şey kulağa bu kadar güzel gelebilir miydi? Mutlulukla aydınlanan yüzüne bakardı, sonsuza kadar orada olmasını dilediği bir şey olurdu.
🍒 Choi Beom Gyu; 최범규
Beomgyu, güldüğünde gülmeden edemezdi. Gözleri kısılır ve dudaklarını ısırırdı. Seni mutlu ve güvende görmek ona büyük bir memnuniyet verirdi. Hatta gülmenin sebebi o olduğunda daha da iyi hissederdi, senin için sadece bir arkadaştan daha fazlasıymış gibi hissederdi.
🍒 Kang Tae Hyun; 강태현
Her güldüğünde Taehyun sana sevgiyle bakardı. Dışarıdan belli etmeyebilirdi ama hiçbir şey onu daha mutlu edemezdi. Küçük kıkırdamaların kulaklarına müzik gibi gelirdi ve daha fazlasını duymayı arzulardı.
🍒 Kai Kamal Huening/Huening Kai; 휴닝카이
Kai gülüşünü duyduğu an utanırdı. Başka bir insanı bu kadar mutlu görmenin, içinde bu muazzam gerginliğe ve heyecana neden olabileceğine inanamazdı. Arada bir sana bakardı, kalbi hızlanırken aptal gibi sırıtırdı.
☆彡
tumblr hesabı kapanmış ama taslağa kaydetmiştim yine de çevirdimm
çeviri yapılan tumblr hesabı; star-saegyutxt as sons of greek gods -
Choi Soobin - son of Zeus
Choi Yeonjun - son of Poseidon/Hades
Choi Beomgyu - son of Aphrodite
Kang Taehyun - son of Athena
Huening Kai - son of Apollo