güzel bir günü başlatmak

104 1 0
                                    


Bazen ister istemez güzel uyanabiliyorsunuz güne . Zor değil ya , uyurken tam alnınızın ortasına bir yerden soğuk vurması yada yataktan düşerek uyanmak güne güzel başlamanın bir numaralı kurallarındandır . Her gün standart yataktan kalkmak yerine , bir günde düşerek yada üşüyerek uyanın . Farklılıklar her zaman güzeldir . Bugün çay içmek yerine kahve içerek kendinizi ayıltın . İnanınki gerçekten fazlasıyla enerji dolu bir gün geçirmenize yardımcı oluyor .  Her hangi bir yerden de ''Sting - Shape of my heart '' şarkısı çalıyorsa o kahve size başka bir güzel gelir . Bedeniniz zaten dinlenmiş , birazda ruhumuzu dinlendirelim . Yüzümüzü yıkamayı da unutmayalım . Güne başlarken bol bol su içmek insanı mutlu ediyormuş , bir yerden duymuştum . Her gün Litrelerce su içip mutlu olmaya çalışan insanlar görüyorum . Arkadaş mutlu olmak içinde su içilmez ki . Şu an ''Greenday - 21 Guns '' şarkısı çalıyor ve alıyor beni başka diyarlara götürüyor . Alice Harikalar diyarındaya döndüm yemin ederim . Diyar diyar gezmek bize göre değilmiş bunu fark ettim .
Taksim Trio'nun bu aralık ta konseri varmış izmirde. Vay anasını be yıllardır dinlediğim fakat bir kere konserine gidemediğim hatta gitmek bile aklımdan geçmeyen grubu , yakından görme düşüncesi beni heycanlandırıyor . Hayat felsefesine hasta olduğum günlerce , aylarca takip ettiğim İsmail Tunçbileği canlı canlı görmek ve dinlemek benim için çok özel bir duygu olucak . Adam çalmıyor ki , bağlama bir organı olmuşcasına hareket ediyor . İlk dinlediğimde ''Abi bu kadardıda yapılmaz'' demiştim . Neşet Ertaş ' a ailt olan '' Yalan Dünya '' parçasını çalarken ''Yok abi bu adam insan olamaz'' demiştim. Fakat yanıldım oda bizim gibi bir insanmış . Neyse gelelim patatesin yararlarına .
Günde 2 tane haşlanmış patates insanın kan şekerini yüksek tutuyormuş . Aşk konusunda insanları çok duygusal ve motive edip ilişkide doğru kararlar almasını sağlıyormuş . Normal hayatta ise diğer insanlarla olan iletişiminizi arttırmakla kalmayıp , kitap okurken cümleleri daha iyi anlıyormuşsunuz . Seks konusuna gelicek olursak , cinsel yaşantıyı zirvede tutuyormuş . Anlıcağınız patates çok yararlı yada ne kadar doğru olduğunu bilmiyorum . Günde en az 2 tane patates 3 günde 1 kilo patatese denk geliyo . Maksat patates satışını arttırmak , bu bilgilerin gerçeklik payı yüzde beş . Bizim manav Süleyman amcada sayemizde yolunu buluyor .
Güzel bir gün için 2.Aşama ise güzel duygular ve düşüncelerle hareket etmek . Kötü düşünceleri bir kenara bırakıp patatesin ne kadar faydalı bir besin , tavuklar olmasa yumurtanın da olmucağını düşünüp mutlu olması gerekir insanın . Ne yani ? Hep aşk yada seks mi düşünücez ? Bence evet ama insan herşeyi sevmeli. Patatesi , yumurtayı , domatesi , bulguru ve lahmacunu . Lahmacun demişken aklıma İsmail adlı arkadaşım geldi . Ulan etrafımda ne kadar çok İsmail varya . Adam tam bir lahmacun tüketme makinası . Mesela ben bir kızı deliler gibi severim ama adamın lahmacuna karşı sevgisi benimkini sollar geçer . Öyle kilolu bir şeyde değil ama lahmacunu deli gibi seviyor . 5 konu sonrasında size kapuskanın , beyin hücrelerini arttırdığı konusunda bilgi vericem . Bu arada İsmail lahmacunla nişanlandı . Nişanda kıymalı pide ve iskender karşılıklı göbek attı .
Unutmayın ki güzel bir gün geçirmek istiyorsanız herşeyi boşverip önce bunu istemeniz lazım . ''Bugün çok güzel bir gündü ama yarın çok daha güzel bir gün olucak '' diyebilmek lazım . Yarın çok güzel bir gün olucak ; herkez için ,dünya barışı için ,  mutsuz insanlar için , fakirler için , mahkumlar için, katiller için , orospular ve çocukları için . En önemliside ''benim için'' diyebilmeli insan ... 

rakı kokulu hikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin