güzel günler bizi nerede bekliyor?

93 1 0
                                    

Bazılarına göre anlam ifade eden hayat bazıları içinde o kadar anlamsızdır ki tam anlamıyla Sezen Aksu'nun ''Belalım '' Şarkısına benzer . Herkesin hayattan beklentileri vardır.Parası olanın mutluluk , mutlu olanın para gibi . Ama ne olursa olsun şu hayatta herşeyin ucu paraya dokunur . Çok acı bir gerçek olmasına rağmen insanlar paradan asla vazgeçemez .
Paranın var olması hiç bir şey ifade etmez , miktarı önemlidir onlar için. Tüm güzel günler bile paraya bağlıdır . Seks için para , yemek yemek için para , eğlenmek için para ve bazen karşındaki insanın gülümsemesini bile görebilmen için cebinde para olması gerekir. Dünyaca ünlü tarihçilerin bu bataklığı suçlaması için birileri gerekti ve onlar ''lidyalı'' denilen , tarihte sadece parayla hatırlanan , hiç birşeye dair kayıt bulunamayan devlet olarak ortaya sürüldü . Para olmazsa hiç bir şey olmaz sözünü de uyduran tarihçiler , Lidyalıları atasözlüğünede kayıt ettirmeyi de başardılar . Ama bu durum tamamen doğrudur hiç bir yanlış yoktur emin olun . Gelelim asıl konumuz Don Kişot'a .
Don kişot aslen Mardin doğumlu  , Ankara bölgesinde hayatını devam ettiren asil bir kişidir . Don kişot haklının yanında haksızın düşmanı olmuştur . Hayatını kötülere adamış , daha sonra ise arka sokaklar dizisinde Mesut komserin dublörü olarak oynamıştır . İlerleyen zamanlarda Aşk-ı memnu dan teklif alan Don kişot Behlül ile arasında çıkan tartışmadan sonra dizi başlamadan ekipten ayrıldı . Farklı farklı dizilerde rol alan Don kişot 'un adını merak edenlerden biride bizdik ve sorduk . Yanıtı çok mantıklı ve anlamlıydı . Adını fakir babasından alıyordu . Babası Don Mahmut pazarda don satıyordu . Pazarcılar arasında ona takılan lakap oğluna kadar uzadı . Gördüğünüz üzere bir para yüzünden adamın adı Don Mahmut olarak kaldı .
Herkes güzel bir gün geçirmek ister . Fakat bu güzel günü geçirmek için bir adım atmazsanız hayat size istediğinizi vermez . Hayat olması gerektiği gibi değil , olduğu gibidir . Ve bazı isteklerinizi hayattan gidip almanız gerekir . Para mı lazım çok çalış ama standart çalışma . Hayatında başarıya ulaş ve her zaman ileride olsun gözün . Olduğun yerde sayıklamak seni olduğun yerde tutmaz , geriye düşürür .
Güzel Günler Bizi Nerede Bekliyor ? sorusu ise cevabını en çok merak ettiğim sorudur . Güzel günler bizi hiç bir yerde beklemez . Bizim o günleri beklememiz gerekir şunu unutmayın Sabrın mükafaatı çok büyüktür . Sabredelim güzel günler göreceğiz ve herşey çok güzel olacak . Önemli olan para ama güzel günler paha biçelemez . Master Card Şampiyonlar ligini sundu .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

rakı kokulu hikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin