Настя
Я переодягнулась і сиділа в себе .... Аж раптом до кімнати зайшла та сама жінка ... Я ж так і не знаю її ім'я.....
- Люба ходімо обідати
- Дякую , та я не голодна .... Вибачте , а як вас звуть ?
- Ой вибач ... Я ж не представилась ... Мене звуть Катерина Анатоліївна .... А ти Настя ... Так ?
- Так ..
- Ходімо обідати ... Тобі потрібні сили ..
Відмовляти їй якось не хотілось .... Вона дуже хорошою мені здалась
- Добре ....
Ми спустились на кухню... Там був накритий стіл .. Ми сіли обідати, як раптом відчинились вхідні двері.. Зайшов Влад ... Говорити з ним не хотілось ... Тому я не звертала на нього увагу ... Здається це його трохи бісило ... Та мені пофіг ...... Обід пройшов без розмов .... Я подякувала і пішла до себе .... Та мені цього не дозволили зробити .... Влад мене зупинив і дивився на мене .... Я хотіла пройти повз , та на жаль не все так просто ... Я ж забула що він не такий як всі.....
- Настя. .. Ми повинні поговорити
- Я тобі сьогодні в школі усе сказала ... Ти усе зруйнував ... Тому тебе бачити , а не те що слухати я не повинна ... І взагалі це ти приперся в моє життя , і зруйнував його . . Тому у цьому випадку тобі я уж точно нічого не винна ....
- Ти поговориш зі мною , рано чи пізно ... Я це зробив заради нас ... Заради тебе ....
- Що ти зробив заради мене ? Нічого ... Тому давай припинено цю дурну розмову і ти мене залишиш в спокої ....
- Тебе я ніколи не зможу залишити в спокої .. І ти це знаєш ... Тому хочеш того чи ні та ми поговоримо ... Прошу до мого кабінету ... Відмови не приймаються
- От так завжди ... Усе відбувається як ти хочеш ...
Я все ж пішла до кабінету. . Тут мене здивувала одна річ... Звідки у нього це фото ?? Він що рився в моїх речах ? Покидьок ........
Я глянула на нього зло ... Та він лише усіміхнувся .....
- Сідай ...
Я нічого не відповіла ... Сіла і глянула на нього
- Я скасував твою поїздку через те ,що ти завжди повинна бути біля мене ....
- А ти мене спитав ??
- Насть..... Я Альфа .... Мої накази не обговорюються .... Ти можеш злитись скільки хочеш та це тобі не допоможе ...
- Ну і залиш мене в спокої ...АЛЬФА ...!!!!!
Я встала і вийшла з кабінету ....
Влад
Вперте дівчисько ... Гаразд нехай трохи заспокоїться ..... Я перебирав папери , і не помітив як настав вечір ......
Я ходив коридорами і заглянув в її кімнату..... Вона глянула на мене так і нічого не мовивши.... Ця поведінка мене вбиває ....
- Спускайся на вечерю ....
Вона не відповіла .....
Гаразд ......
Я зайшов на кухню .... Стіл був уже накритий ..... Мама прийшла , невдовзі й Настя. ..... Вона навіть не глянула в мою сторону......
Ми їли мовчки ..... Настя піднялась до себе ... Я думав що зробити ....... Думаю само якось вирішиться .......
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій вчитель - мій Альфа !!!
Manusia Serigalaфантастика ........ Настя - учениця страшних класів ... А саме 11-А ... Їй 17 ..... Що можна сказати про характер ??? Вона мила дівчина , але якщо її розлютити , ой ..... Та одна зустріч міняє її життя .... Що робити , якщо твій вчитель...