••• Tabi Ya!O gün kar yağıyordu!•••
Olamaz,küçük beyaz şeyler var gökyüzünde...Tamam,üşüyor olabilirim ama beni ısıtan melodiler.Notalar,enstrümanlar.Hayatta her zaman güçlü olmalısın,ve bunu ancak kendi sevdiklerin ile,aşık olduğun şeyler üzerine kurmalısın ki,mutlu olasın derdi annem.Hani Titanik'te olur ya,Jack'in hiç kimsesi yokken tüm Dünya'yı gezmeye çalışır,benim de amacım o işte.Şimdilik Türkiye,ama hedeflerim büyük.Daha önce Fransa,İtalya,İngiltere,Amerika,Almanya,Hollanda'ya gittim.Ve anladım ki insanlar gerçekten melodiyi seviyor,dinliyor ve özümsüyor.Bunları ve.diğer anılarımı da günlüğüme tükenmez kalemle kaydettim.Ve günlük 20 lira aldığım kafeden çıktım.Gitarım ve telefonum elimdeydi tabi.Onlarsız yapamazdım.Canlı müzik çalmaya bayılıyordum.Ve bu beni mutlu ediyordu.Arkamdan Merve diyen bir ses duydum ki arkamı döndüm.İki çift yeşil gözle karşılaştım.Uzun süre kendime gelemedim.Çünkü seslenirken aynı zamanda omzuma çarpmıştı.Hani filmlerde olur ya,çarpışırlarda kızın kitapları yere düşerken ona yardım ederler ya.Hay aksi!Gitarım düştü!Neyse,boşver kırılmadı ya,ona şükür.Ben bir sokak çalgıcısıyım.Soranım yok.Okumayı çok istediğim için kitaplarım hep sırtımda duran siyah sırt çantamda...Acılara o kadar çok alışmıştım ki,hiçbir şeyi umursamıyordum.Annesizlik babasızlık artık canımı acıtmıyor.Kış mevsiminde dışarısı çok soğukken,annemin sobada pişirdiği kestaneler...Mmmm.Ama açlıktan çok,o anıları hatırladıkça gözyaşlarıma hakim olamıyordum.Gerçekten canım acıyordu.Birisine ihtiyacım vardı.Bir kız arkadaşa.Ama bir kız arkadaşım bile yoktu.Annemin bana Merve değişini hatırlatacak biri.Keçeden yapılmış şapkama ben şarkı çalıp söyledikçe sokaktan para atarak geçen adamlar,kadınlar,ortaokullu çocuklardan hiçbiri adımın Merve olduğunu bilmiyordu,ayrıca sormuyorlardı da.Sadece tanıdığım bir dede vardı.58-60 yaşlarında birisiydi.Müziklerimi seviyordu.Ve bayıla bayıla dinliyordu.Kışın en soğuk günlerde onun yanında kalıyordum.Adı Hasan idi ama ben ona Pamuk Dedem diyordum.Onu çok seviyordum....
Umarım sevmişsinizdir.Okuyanlar arkadaşlarına ve diğer Wattpad üyelerine tavsiye ederlerse çok sevinirim.Yeni bölüm yakında...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Çalgıcısı
ChickLit"Kar yağarken buldun beni,seni nedensiz sevdim,paramparça kalbimle sonuna kadar sevdim.Tek istediğim sendin.Ben hiç tereddüt etmedim.Yalanı bilmeden sevdim.Her şey karşılıklıdır sandım.Aşık olmaktan korktum.Aslanın karşısında yenik düşen bir kuş,min...