Multide Merve
Kendimi uyuşmuş hissediyordum ki aklım başımdan gitmişti.Şimdiye kadar yanımda duran -Pamuk Dedemden sonra- ilk kişiydi.Bunu hâlâ anlayamamıştım.Şu an tek istediğim ailem,ya da müzik.Bilmiyorum,kafam çok karışıktı.Buz gibi suda onun kollarında sürükleniyordum.Gözlerimi açınca İstanbul'un martılarından başka hiçbir şey göremiyordum.Ve şimdi de bu savaşa yenik düştüm....
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Uyandığımda polis ve kalabalık bir toplum gördüm. Kuzenimin gözlerinden korku okunuyordu.Ve birden hareket etmeye başladık.Ve her zamanki soğukta.Karlar yağmaya da başlamıştı.Onun kucağındaydım.İlk defa bu kadar korkmuştum.Çünkü adını bilmediğim, ve kendini kuzenimmiş gibi tanıtan bir adam koşa koşa beni biryere götürüyordu.Bir an durdu.Nefes nefese kalmıştı.50 kiloyu taşımıştı.E çocuğa da yazık tabi.
Fırsat bu fırsat diyerekten:
- Adın ne?
-Leonardo Di Cabrio
-Tabi canım memnun oldum ben de Lady Gaga.Bana gerçekleri açıkla!!!
Bana kızmış olabilirdi.Çünkü tam anlamıyla anırmıştım.Dudakları kulaklarına doğru çıktı.(4ever atalarımız ve ata sözleri.:-*)
Ama ciddileşti birden.
-Sonra öğrenirsin...
-Ne!Yok ya!!Adını bile bilmiyorum.Sonra nereye gittiğimi bile bilmiyorum.Ve senin kucağında geziyorum!!!!
Bu sözler ağırdı.Ama söyleyecekti.Buna mecburdu.
-Bırak beni!diye haykırdım.
-Tamam benim için sorun yok,dedi ve beni yere bıraktı.Tam anlamıyla lisanslı kereste!!Bu çocuğu gördükten sonra insanların hayvanlardan türediğine kanaat getirdim.
Arkasından"Hadi gitsene lisanlı kereste!!"dediğimde arkasına bakmadan kahkaha attı.Ben de Merve'ysem bu işin peşini bırakmam.Bir süre yürüdükten sonra hızlandı.Ben de mal gibi onu izliyordum.Yürümeye çalıştığımda sendeleyerek birkaç adım gittim ve yere yığıldım.Ağhğhğğggğ diye böğürdüm.Çünkü kafamı yere çok kötü çarpmıştım.Kan aktığına emindim.Kafamı zar-zor kaldırdım.Bana doğru koştuğunda yine kucaklarındaydım.
-İt bebe ne bakıyon beni hastaneye götür!!diye bağırdım.Ve yine alay konusu oldum.Odun herif.
Sıcak nefesi yüzüme doğru geliyordu.Ve sonra gözlerim karanlığa doğru ilerlemişti...
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Uyandığımda hastanedeydim.Bir günde bunların hepsi meydana gelirken adın ne diye anırdım tekrar..Sonunda cevap gelmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Çalgıcısı
Romanzi rosa / ChickLit"Kar yağarken buldun beni,seni nedensiz sevdim,paramparça kalbimle sonuna kadar sevdim.Tek istediğim sendin.Ben hiç tereddüt etmedim.Yalanı bilmeden sevdim.Her şey karşılıklıdır sandım.Aşık olmaktan korktum.Aslanın karşısında yenik düşen bir kuş,min...