Bölüm-13

8 0 0
                                    

Embesil Yağız'ı düşünerek uyandım.Anneciğim yanımdaki yatakta yatıyordu.Saçları tıpkı benimki gibiydi.Yanağına öpücük kondurup geri çekildim.Ve üstüme üstünde "I can't Control Myself"yazan tişörtümü giydim.Altıma bana çok yakışan dar kotumu giydim.Ve mutfağa gittim.Hemen krep karışımını yaptım.2 tane krep tavası çıkardım.Çaydanlığa çay demledim.Sofrayı hazırladım.Krepleri pişirdim.Kahvaltılıkları çıkardım.Çayları koydum.Benim özel tarifim olan krep pastasını yaptım.Tabaklara koydum.Radyoyu açtım.Bir fransız kanalına denk geldim.Sesini açtım ve herkesi uyandırmaya başladım.

Annemi uyandırdım.

–Günaydın kızım.

–Günaydın annemmm!Hadi kahvaltı hazır.

Sonra da dayımgilin kapısına yöneldim.Kapıyı çalıp kahvaltı hazır dedim.İçeriden "Sanada günaydın,geliyoruz"diyen teyzemin sesini duydum.Sıra Yağız'a gelmişti.Kapısını tıkladım.Ses yok.Bir dakika boyunca aynı şeyi yaptım.Ses gelmeyince korktum tabi.Ve içeriye daldım.

–Kapı,Merve,Merve,Kapı dedi alaycı bir sesle.

–Bir daha bana Merve deme.

–Niye?

Annemgilin duymasından korktuğum için kapıyı kapattım.Ve yanına geçtim.

–Bak,annemgil adımı Merve olarak değiştirdiğimi bilmiyor.

–Mmm,bak bu ispiyonlanacak bir şey.

–Annemgilin yanında bana Merve deme!Hadi,yemek hazır.

Dedim ve çıktım.Kahvaltıda bayağı bir konuştuk.Aynı okula yazılacak mışız.Dayım çok zenginmiş.Yani bizim için hemen bir villa bulmuşlar.Yan yana villalarımız olacakmış.İkimizde aynı okulda olduğunu düşünemiyorum.Dayımın ufak ta olsa bir şirketi varmış.Bende söze atladım.

–Ben,yaklaşık 16 tane müzik aleti çalabiliyorum.Sadece Keman,gitar,piyano ve klarneti profesyonel olarak çalıyorum.Ve bir kafede çalışıyorum.Aynı zamanda da Java'nın her ay toplantılarına katılıyorum.Şu ana kadar 3 yazılım yaptım.Ve şimdi de yeni bir restoranta başvurdum.Onlardan mesaj bekliyorum.

Herkes bu uzun konuşmayı hazmetmeye çalışırken telefonuma mesaj geldi.Aynen şu şekilde yazıyordu:

Sayın Merve Özbey,yaptığınız katılımı juri üyelerimiz değerlendirdi ve restoranımızın sadece ünlülerin girebildiği VIP bölümünde müzisyen ve solist olarak görevinize yarın başlayabilirsiniz.Başarılar.
Davetliler:Paramparça dizisinin oyuncuları.Kameraman ve haberciler.

Mesajı okuduğumda çığlık attım.Annem elimden telefonu aldı ve mesajı sesli bir şekilde okudu ve herkes bana sarıldı.Ama hazırlanmam gerekiyordu.Hemen teyzem ve annemle alış verişe çıktık.Yol boyunca annen bana dayımın şirketinde çalıştığını,babamı ve akrabalarımı anlattı.BWM' den indik ve aşırı lüx bir mağazaya geldik.1 buçuk saat kıyafet aradık ve anneme Koyu yeşil bir abiye,teyzeme de kırmızı kısa bir elbise aldık.Bana da düz,siyah,omuzları hafif düşük,belimin resmen tamamı açık,yere dökülen siyah bir elbise aldık.Bir butiğe girdik.Oradan pırlanta kolye ve küpe aldık.Ve eve geldik.Saat 08:00'di.Yağız bana Batlıcan yaptım yicenni? bakışı atarken odama gittim.Hemen arkamdan da annem geldi.

–Hadi hemen giyin de Çağlar da görsün dedi annem.

Odadan çıktı.Ve Yağız ben çıkıyorum diye bağırarak gitti.Bu saate nereye gidiyor acaba diye düşünerek giyindim.Küpelerimi ve kolyemi taktım.Yeşil gözlerimin etrafına göz kalemi sürdüm.Kırmızı ruju da sürdüğümde hazırdım.Az kalsın ayakkabılarımı unutuyordum.Topuksuz ayakkabı giydiğimde çok kötü yürüdüğümü bildiğim için 8 cm'lik siyah topuklumu giyip çıktım.Tam o sırada Yağız geldi.Kesin kötü yola düştü derken koridoru geçip salona geldim.Yağız beni süzdü ve sırıttı.

–Belini o kadar çok açmasaydın keşke.Şimdi üşürsün felan.Dedi Yağız.Kâfir tohumu!Bende

–Gerek yok üşümem ben dedim ve paramparça adlı bestemi yarın için hazırladım.Herkese iyi geceler deyip odama geçtim.Annemden önce uyudum.Karanlığın adına!!!

Sokak ÇalgıcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin