****
****
{ Happy Reading My Beloved Readers }
"Wei tenuk, siapa ada cerita hantu? Aku bosan giler ni! Musim-musim PKP ni, aku bosan namatey!" Tanya Eric.
"Siapa yang kau panggil tenuk eoh?!" Sahut haechan sambil mendekatkan mukanya pada kamera.
"Kaulah" balas Eric santuy.
"Oi oi oi sabar lah. Muka tu jangan dekat dengan kamera sangat. Takleh tidur aku" tegur han.
"Maaf tenuk tiada di dalam bilik ini ya. Kalau nak jumpa tenuk pergi zoo. Kau, hannie diam! Jangan menyampuk orang tua bercakap" balas haechan.
"Alaa chan sejak bila kau cepat koyak ni?" Sampuk renjun.
"Eh kau dengan aku tu sebaya eh! Acah tua konon. Nak sangat tua cepat ke?" protes han.
"Eh aku lagi tua dari kau okay! Aku lahir bulan jun kau tu lahir bulan september! Jadi aku lagi tua dari kau! Hormat sikit" Balas haechan.
"Eleh beza 4 bulan je pun" balas han.
"Alah aku lagi tua dari kau pun, kau tak hormat aku juga" sampuk renjun.
"Renjunie diam!" Balas haechan.
"Suka hati aku lah, mulut aku yang kau kecoh kenapa?!" balas renjun taknak kalah.
"Eh yang korang bertekak dah kenapa aku tanya ada cerita hantu tak bukannya suruh korang bergaduh" eric facepalm.
"Hmm~ bagi aku fikir sekejap" ucap jeno.
"Jeno-yaa~" panggil jaemin yang tiba2 datang dari bilik jeno. Merasa dipanggil, jeno menoleh ke belakang.
"Eo? Nugunde? Jaeminie?" Tanya Renjun. Seketika mereka heboh kerana jaemin berada di dalam bilik jeno.
"Eo bwo-ya, bwo-ya? Jaemin hyeong?" heboh jisung.
"Eyy ige bwoya~?" Tanya hyunjin.
"Eo~ jaeminie wae irae?" Sahut jeno.
"Amudeo" balas jaemin yang sudah duduk di tepi jeno.
"Yedeura bwo-hae?" Tanya jaemin sambil tersenyum tanpa dosa.
"Kami nak bercerita pasal hantu" balas jisung. Jaemin hanya mengangguk-angguk.
"Eh jaemin asal kau ada dekat dalam bilik jeno eoh?! Tak reti nak balik rumah? Dah malam dah ni" bebel han.
"Deii kau lupa ke rumah nana dekat dengan rumah jeno. Diorang kan jiran" sampuk eric.
"Eoh? Yer tak yer jugak hehehe" balas han.
YOU ARE READING
𝐇𝐨𝐬𝐭𝐞𝐥
De Todo✦𝐑𝐨𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝟔𝟎𝐊 𝐯𝐢𝐞𝐰𝐬 > 𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐠𝐞𝐭 𝐢𝐭!✦ 𝙈𝙖𝙣𝙪𝙨𝙞𝙖 𝙢𝙚𝙢𝙞𝙡𝙞𝙠𝙞 𝙗𝙚𝙧𝙗𝙖𝙜𝙖𝙞 𝙟𝙚𝙣𝙞𝙨 𝙨𝙞𝙛𝙖𝙩 𝙨𝙚𝙗𝙚𝙣𝙖𝙧. 𝙅𝙖𝙙𝙞 𝙢𝙖𝙧𝙞 𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙡𝙞𝙝𝙖𝙩 𝙜𝙚𝙡𝙖𝙜𝙖𝙩-𝙜𝙚𝙡𝙖𝙜𝙖𝙩 𝙖𝙣𝙖𝙠 𝙙𝙞𝙙𝙞𝙠 𝙇𝙚𝙚 𝙎𝙤𝙤 �...