¤¤___________________________¤¤
WARNING FOR READERS: MOHON ABAIKAN TYPO AKU OKEY? BUAT-BUAT TAK NAMPAK JE. SEKIAN TERIMA NEO ZONE!⚠🚫
¤¤___________________________¤¤****
⚠AMARAN!⚠
JANGAN BACA PADA WAKTU MALAM 🚫👻****
🌸Hαρρყ Rҽαԃιɳɠ🌸
Oυɾ Bҽʅσʋҽԃ Rҽαԃҽɾʂ"Geng overnight jom" ajak Eric.
"Aku okay jer" sahut Sunwoo.
"NADO!" sambung Jeno.
"Kau, hyunjin?" tanya Eric.
"Aku? Aku okay jer" balas Hyunjin.
"Cantekk ah!" ucap Sunwoo.
"Jap aii nak pergi panggil dongsaeng kesayangan aii, ajak tidur sini hohoho" ucap Hyunjin lalu bangun dari duduknya. Sebenarnya mereka duduk tengah-tengah dorm. Siap buat bulatan lagi.
"Jap, jaemin mana eh? Aku tak nampak pun" ucap Jeno sambil tercari-cari jaemin.
"Korang kan selalu berkepit, dia pergi mana pun kau tak tahu~" sinis Eric.
"Takkanlah kau nak aku membontoti jaemin 24/7" balas Jeno.
"Manelah tau kan~" balas Eric acuh.
"Tadi aku nampak jaemin dengan yang lain lepak dorm jisung" balas Sunwoo.
"Huh? Jisung? Yang mana satu? Park Jisung? Han jisung? Jung Jinsung? " balas jeno dengan muka blurnya mintak ditendang Jiyu.
"Park jisung lah. Anak kesayangan dia tu. Siapa lagi" balas sunwoo.
"Mana datang han jisung pulak. Han kan satu dorm dengan kita ngok! Lagi satu, tu jinsung bukannya jisung" ucap eric.
"Same jer" protes jeno.
"Haih bengap kau takleh main-main! Risau sometimes sometimes" ucap eric.
"Tapi Jisung bukan satu dorm dengan kita ke?" Tanya jeno.
"Haahlah! Kau ni sunwoo Mattau betul!" Ucap eric.
"Ye eh? Tah aku pun lupa. Eh tapi yang tu Han bangang! Bukan Park Jisung!" Balas sunwoo.
"Ish! Betul lah aku cakap tadi!" Balas Eric. Tak lama tu, Hyunjin masuk dorm dengan jeongin di belakangnya.
YOU ARE READING
𝐇𝐨𝐬𝐭𝐞𝐥
Acak✦𝐑𝐨𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝟔𝟎𝐊 𝐯𝐢𝐞𝐰𝐬 > 𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐠𝐞𝐭 𝐢𝐭!✦ 𝙈𝙖𝙣𝙪𝙨𝙞𝙖 𝙢𝙚𝙢𝙞𝙡𝙞𝙠𝙞 𝙗𝙚𝙧𝙗𝙖𝙜𝙖𝙞 𝙟𝙚𝙣𝙞𝙨 𝙨𝙞𝙛𝙖𝙩 𝙨𝙚𝙗𝙚𝙣𝙖𝙧. 𝙅𝙖𝙙𝙞 𝙢𝙖𝙧𝙞 𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙡𝙞𝙝𝙖𝙩 𝙜𝙚𝙡𝙖𝙜𝙖𝙩-𝙜𝙚𝙡𝙖𝙜𝙖𝙩 𝙖𝙣𝙖𝙠 𝙙𝙞𝙙𝙞𝙠 𝙇𝙚𝙚 𝙎𝙤𝙤 �...