Oy vermeyip yorum yapmayanların şarj makinesi bozuluyormuş ~~~
Kesinlikle tehdit yok jdjdhehd
Keyifli okumalar 🌸
Herkesin kafede toplanıp ikişer olarak ayrıldığı gün :
Taehyung, Jungkook'u kolundan tuttuğu gibi koşmaya başlamıştı. Jungkook ise sadece ona ayak uyduruyordu. En sonunda Taehyung yorulmuş olacak ki durmuş, ellerine dizlerine dayamış derin nefesler alıyordu. Sonunda kendine geldiğinde kendi gibi yorulmuş küçüğüne baktı. Okula bir sene geç yazıldığı için Jungkook'la aynı sınıfta okuyordu. Aslında Jungkook ile arasında bir yaş vardı.
Jungkook, karşısında ona gülümseyerek bakan çocuğa baktı. Gözleri gülümsemesine takıldı. En çok gülüşünü seviyordu Kim Taehyung'un. En çok gülüşüne aşıktı Jeon Jungkook. Karşısındaki adam öylece ona bakıyordu. Kaşları çatıldı önce. Sonra elleriyle yüzüne ve saçlarına dokunmaya başladı. "Hyung, neden öyle bakıyorsun? Yüzümde bir şey mi var? Yoksa saçımda mı bir şey var?"
Küçük olan çocuk gibi eliyle saçını ve yüzünü kontrol ederken Taehyung, sadece bakıyordu. Ne vardı Jeon Jungkookta? Ne vardı da onu bu kadar çok seviyordu? Neden bir türlü aklından çıkaramıyordu küçüğünü?
Kendini tutamadı bu sefer Taehyung. Küçüğüne öyle bir sarıldı ki...
Kendine hapsetmek ister gibi sımsıkı sarılmış saçlarının kokusunu beynine kazımak ister gibi çekip duruyordu. Seviyordu onu. Her gün sarılmak, kokusunu içine çekmek ve saçlarıyla oynamak istiyordu. Ama küçüğü ne istiyordu? Onu iter miydi? Ondan uzaklaşır mıydı? Ondan uzaklaşmak istemiyordu. Ondan uzak durmak, onsuz olmak istemiyordu. Belki de bu yüzden ona açılamıyordu.Küçük olan Taehyung'un sarılışına şaşırmış olsa da, o da sarıldı. Bu, onun kokusunu içine çekebilmek için tek şansıydı belki de. Korkuyordu. Sevdiği adamı kaybetmek onu deli gibi korkutuyordu. Bu yüzden ona açılamıyordu. Açılırsa onu kaybedecek diye ödü kopuyordu. Bu yüzden, şuan yapabileceği en iyi şeyi yaptı. Sımsıkı sarılıp kokusunu iliklerine kadar içine çekti.
JeonJk
Hyung
Bugün çok güzel vakit geçirdim
Gerçekten çok eğlendim
Çok teşekkür ederimCool Adam
Rica ederim Jungkook.
Mutlu olduysan ben de mutluyum.
JeonJk
Sen mutluysan ben zaten mutluyum|.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Bu gece çok soft hissediyorum. Bölümden belli oluyordur sanırım ejdjjsjje
Bu arada edit çok hoş 😍
(Youtube'dan alıntı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COOL | TAEKOOK
أدب الهواةBen, Jeon Jungkook. O ise, Cool Kim Taehyung. Ve ben o Cool adama aşığım... [Yarı texting, yarı düzyazı.]