Final❤

207 8 29
                                    

_______________3 yıl sonra_______________


NEHİRDEN:

Her şeyin kötü bittiği o gün vardıya,heh işte o günden sonra artık hiç bir engel çıkmadı karşımıza.Bu 3 yılda hayatımızda çok harika olaylar olmuştu.Evet,evlenmiştik.Bizde Efsunla Berkcanda.Hatta çocuklarımız olmuştu.Bizim ikiz kızlarımız vardı onlarında bir kızı.

Bir haftadır Berkcanla Efsun Paristeydi,yarın dönüyorlardı bu yüzden evde Yusufla beraber onları karşılamak için hazırlıklar yapıyorduk.Onları hepimiz çok özlemiştik.Çocuklar bile bir birini çok özlemişti,her gün görüntülü konuşuyorlardı.
Bir de yarın bizim ikizlerin doğum günüydü 4 yaşlarına giriyorlardı.Zaman o kadar hızlı geçmiş ki,gözümüzün önünde hızla büyümüşlerdi.

Evet,ertesi gün yataklarımızdan kalkar kalkmaz doğum günü için son hazırlıkları yaptık ve sonra Berkcanlar geldi.

"Hoşgeldiniz"

Herkes bir birine sarıldı ve sonra salona geçip oturduk ve sohbet etmeye başladık.

Y:"Ee nasıl geçti tatil?"

B:"Güzel geçti abi ama bir o kadar da zor tabi."

Y:"Niye lan sorun neydi?"

B:"Kızım."

Berkcan öyle deyince Yusuf gülmeye başladı.Sonra ben pastayı getirmek için mutfağa gittiğimde bir baktım Efsun arkamdan gelmiş.

"Ee nasılsınız bakalım Efsun hanım?"

E:"İyidir senden?"

"Bende iyim işte her zaman ki gibi."

Efsun bana bir şey söylemek istiyordu belli ama söyleyemiyordu,çekiniyordu.

"Kanka,sen iyi misin?"

E:"Evet,ne oldu ki?"

"Bir haller var sanki sende ya."

E:"Şey..."

"Ney?"

E:"Ee,ben hamileyim."

"NE?!OHA ÇOK SEVİNDİM."

Ben öyle birden bağırınca susturmaya çalıştı beni ama bizimkiler duymuştu bile beni.

Y:"Aşkım ne oldu?"

Yusufun sorması üzerine hemen salona gittim,Efsunda koşarak peşimden geldi.Çok utanıyordu nedense.

"Berkcan!"

B:"Efendim kanka?"

"Efsun hamile!!!"

Öyle deyince Berkcan şok içinde Yusufa baktı,öylece dondu kaldı.

Y:"Lan,pişt bana niye bakıyorsun oğlum?Ben değilim lan Efsun hamile."

Birazda bakmaya devam ettikden sonra hızlı bir şekilde oturduğu yerden kalkıp Efsuna sarıldı.İkiside çok mutlu görünüyordu.Bizde onlara bakıp seviniyorduk.

Kızlarımın mumları üflemesi için pastayı getirdim.Mumları üfledikten sonra pastayı kesip yedik.Sohbetler falan ettik geceye kadar ondan sonra Berkcan ve Efsun çok ısrar ettiğimiz için gece bizde kaldılar.Sabahda kalkıp güzel bir kahvaltı yaptık ve hava çok sıcak olduğu için havuza girmeye karar verdik.Havuzda baya eğlendikten sonra çıkıp Efsunla beraber yemek hazırlamaya başladık,o sırada bizimkilerde hem çocuklarla ilgileniyor hem de mangal yapıyorlardı.Yemekler hazır olduktan sonra oturup hep beraber yedik ve sonra çocukları uyutup bahçede dördümüz voleybol oynadık.

Evet işte böyle bizim hikayemizde bu.Çok engeller oldu her zaman ama hepsini aşıp mutlu olmayı başardık.Bundan sonraki hayatımızda da hep böyle kalırız umarım.



Merhaba❤.
Fina bölümünü attım çünkü 2 hikayeyi yazmak beni biraz yoruyordu ve artık burası için yazacak fazla bir şey yoktu.Bu bölümü biraz salladım diye bilirim ama umarım beğenirsiniz❤.

Son kez: •vote+yorum•

Multimedya:                                         Yusuf❤Nehir❤Berkcan❤Efsun

Aşk ve diğer ihtimaller Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin