18 🍃

982 609 45
                                    

Yorumlarda Buluşalım :)

Anonim yazdığı mektubu hızlıca sırasının altına bırakır ve uzaklaşır. Mektub Arca'ya arkadaşları ile beraberdir.

Arca : Neymiş bu ya ?

Sude : Mektup!

Enes : Ne var acaba? Okusana!

Uğur : Oku meraklandım.

Arca : " Selam İhtimalim. Biliyor musun, yazmak konuşmaktan daha kolaydır derlerdi de inanmazdım..."

Sude : Edebiyata girişmiş.

Enes : Sus kızım bi', okusun.

Arca : "Evet, sana hemen her gün rastlıyor, seni hep görüyor olsam da duygularımı ifade cesaretini bulamıyorum. Ne yazık! Fakat beni suçlaman ve kabahatli görmen yersiz. Çünkü cengaver olsa menevşe renkli gözlerine esir olacaktır muhakkak."

Enes : ha haha haha. menevşe renk? dur bakayım, senin gözlerin menevşe mi?

Sude :Cengaver demiş kızımmm.

Uğur : Ay ne romantik...

Arca : "... sayfa dolusu yazdım fakat sanırım yine kendimi tam manasıyla anlatamadım. işte böyle. Sana sırılsıklam âşığım."

Sude : Aşıkmış, aptal şey.

Enes : Bu apti kendini ne sanıyor?

Sude : Deli bu.

Uğur : Öyle demeyin , çocuk ne güzel yazmış işte.

Arca : hıms, puf, uf, bu ne ya. Engelledim şimdi de mektup mu! Ben anonimi değil ben Corbyn'u istiyorum. ama o bana yüz vermiyor.

Sude : Jonah daha romantik

Sude : Evet, bu Jonah'ın yanına bile yaklaşamaz.

Uğur : Ama bu sizin o çok sevdiğiniz erkeklerden daha duygusal ve sevimli

Sude : Uğur salak salak konuşma, bizimkilerin yakışıklılığını bilmiyor musun?

Uğur : Malesef her zaman konuyu onlara getirdiğiniz için biliyorum.

Enes : Kanki senin uçak kaçtaydı?

Arca : Akşam 11 de

Uğur : Yetişemeceksin galiba

Arca : Lafa tutuyorsunuz beni

Arca : Hadi ben kaçar

Sıramdan çantamı aldığım gibi koşarak sınıftan çıktım. Eve gidene kadar tek düşündüğüm anonimin beni yolcu etmeye gelip gelmeyeceğiydi.



İhtimaller Sana Özel  |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin