Yorumlarda Buluşalım :)
" Teyze ben çıkıyorum. "
Yatağımın yanından çantamı alarak hızlı bir şekilde evden çıktım. Teyzem şimdi kahvaltı yapmadan göndermezdi. Şarkı mırıldanarak dans salonuna geldim. Epeyce yürümüştüm. Bir daha taksiye binmeyi aklıma kazıyıp salona girdim. Dün tanıştığım bir kaç kız eliyle gel işareti falan yapmaya başladı. Ben bu kızları hiç sevememiştim samimi gelmiyorlardı bana." Arca gelsene yanımıza orda niye tek duruyorsun "
Birkaç kişi yaptıkları koreografi hareketlerini bırakıp bize bakmaya başladılar. Niye bakıyorsalar artık sanki burda tavuk oyun oynuyor. Hey Allahım ya. Kızların yanına gidip boş bir yere oturup onların muhabbetini dinlemeye başladım. İlk koreografi için kendilerine kıyafet seçme konusunda tartışıyorlardı. Bence dans ederken kıyafetten çok karşındaki insana o duyguyu geçirebilmek daha önemli.
" Dansa yeni başlayacak olanlar No 2 salonuna öğretmen sizi bekliyor. "
Benden en fazla 3 yaş büyük olan bir kız bağırıp giriş salonundan çıktı. Bizde kızlarla salona gidip boş bir yer bulup oturduk. Salonda 20 den fazla kişi vardı. Bu hocaya Allah sabır versin bu kadar insana öğretmek zor olmalı.
" Hepiniz hoşgeldiniz. Öncelikle kurallarımızı açıklayacağım. "Okul mu burası ne okulu yaw. Dans kursuna geldik yine kurallar.
" En önemli kuralımız saygısızlık olmayacak. Isterseniz çok iyi bir dansçı olun saygısızlığa tahammülüm yok atılırsınız. "
Ben bu hocayı hiç sevmedim. 2 saat sadece kural anlattı. Sonunda konuşması bitince birkaç pratik hareket göstermeye başladı.
" Ay ben çok yoruldum bu ne ya ayaklarımı hissetmiyorum. " Simge'ye artı sonsuz katılıyordum. Bu kadın bir canavardı. Bir hareketi yapamadık diye yarım saat azar geçti.
" En azından haftaya bir üs sınıfa geçmek isteyenlere koreografi sınavı yapacaklar kurtuluyoruz bu deliden " dedim. Hepsi bir anda bana döndü. Hepsinde bir şaşkınlık ifadesi vardı.
" Arca o koreografiyi gördüğüne emin misin ? "
" Kızlar koreografi zor değil sadece ilk kez başladığımız için karışık geliyor. Biraz çalışsak yapabiliriz. " Hepsi susmuştu. Bir kaç dakika sonra konudan konuya atlıyorlardı. Aşklarımın sesi gelince hemen telefonumu alıp arayan kişiyi açtım. Telefon zil sesimi normalde aşklarım yapmıcaktım ama onlarsız da olmuyor. Arayan kişiyi hemen açıyordumki seslerini başkasını duymasın.
" Arca beni duyuyor musun? "
" Teyze pardon dalmışım öyle "
" Senin dansa gitmen iyi olmadı biraz dikkat ederdin kendine şimdi hiç. "
" Ya teyzelerin gülü ben kendimdeyim. Sen niye aramıştın beni? "
" Ah deli kız ah! Bu akşam Fatma teyzene geçiyoruz oraya gel. Gelirken hazır bir şeyler al bir şey yapmak istemiyor bugün canımız."
" Teyze bir de bana tembel dersiniz siz iki kardeş de çok tembelsiniz. "
" Sus kız konuşma sana yaptığım yemeklere say. "
" Tamam teyzoş aşkım alırım gelirken hadi öptüm. "
Teyzemle konuştuktan sonra uzun bir süre kızlarla koreografiyi konuştuk. Saat epeyce geç olunca kızlardan ayrılıp Fatma teyzemin evine doğru yürümeye başladım en azından Aynur teyzemin evine göre daha yakındı. Anonimin yaptığı o güzel iltifatı nasıl da berbat ettim. En iyisi engeli kaldırmak ve özür dilemek.
Arca : Anonim özür dilerim.
0553: Dilemene gerek yok.
Arca : Bir salaklık yaptım o güzelim iltifatı anlamadım.
0553: Önemli değil Arca boşver.
Arca : Boşveremem bir kere seni kırdım.
Arca : Kendimi affettirmem lazım.
0553: Ben seni affettim kapat gitsin konuyu.
Arca : Peki
Kırıldığı çok belli oluyordu. Eve gidince bir çözüm bulacaktım artık. Hızlı bir şekilde bir pastıcaya girip pasta kurabiye alıp teyzemin sokağına girdim.
Sanki takip ediliyordum. Arkamı dönme iç güdüsüyle dönüp baktım. Biraz ilerde 2 adam arkamdan geliyordu. Yok ya benim arkamdan gelmiyordur." Yavru gel istersen beraber gidelim "
Sesi duyar duymaz koşarak ara sokaklara girdim. İki sarhoş hala peşimdeydi. Bir binanın içine çekilip ağzım kapatıldı.
" Sessiz ol yerimizi belli edeceksin. "
Gözlerimi açınca şok oldum. Beni kurtaran havalimanındaki çocuktu. Beni arkasına alarak etrafa bakındı." Tehlike geçti yürü bakalım seni eve bırakalım. "
Ben hala şoktaydım. Dünya küçük bir yerde yani bu kadar da tesadüf fazla." Arca ne duruyorsun adamlar geri gelmeden yürü eve bırakayım seni. "
" İsmimi nerden biliyorsun ? "
" O sana açıklar hadi daha da sinirlendirmeyelim beyimizi "
" Bana burda bir açıklama yapmadan yürümüyorum. "
" Bak Arca saçma gelecek ama biz yani anonim ve arkadaşları İstanbul'a geldik. "
Ne diyor bu çocuk ya şakadır şaka Arca kendine gel böyle bir şey yoktur sen yanlış duyuyorsundur.
" Arca her şeyi o açıklar sana ve sana çok bile bir şey anlattım. "İkimizde konuşmadan binanın önüne kadar geldik.
" Senin daha gelmene gerek yok burası işte. Senin ismin ne ? "
" ' Senin ismin ne ' nasıl bir sorudur. "
Kahkaha atarak gülmeye başladı. Ben buna çok sinir oldum ya.
" İsmim Semih Gökyüzünün İhtimali "
Ne ihtimalmişim be Rize'den kalkıp gelmişler. Bir dakika ya bunlar geldiyse anonim de Semih olabilir. Anonime yazmak için hızlı bir şekilde binaya girip eve çıktım.
" Arca sen nerdesin? Telefonun da kapalı bizim burda aklımız çıktı. "
Buyurun muharebe savaşına sağ çıksam iyi.
" Ya teyzoşlarım valla bilerek geç kalmadım. Yolları karıştırdım. "
Enişteme beni kurtar bakışı atsam da kurtaramdı teyzem o kadar sinirlenmişti ki sinirini hepimizden çıkarttı. Teyzeme gerçekleri anlatsaydım kesinlikle bir daha beni dışarı çıkarmazdı. Azarımı yiyip Aynur teyzemin bana hazırladığı üst kattaki odama geçtim. Fatma teyzemin evi daha büyük ve dublexti. Hemen çantamdaki şarj aletini alıp şarja koydum. Anonimin kim olduğunu artık öğrenmem lazımdı şüphelim bile var artık.
Arca : Vayy benim için İstanbul'a gelmeniz alfa hareket
0553: Ne sandın gülüm yarimi bu bol şerefsizlerle dolu şehir de tek mi bıraksaydım.
0553: Semih hayvanı seni korurken falan dokunmadı dimi.
Arca : He dokundu sarıldık falan çok güzeldi anlatamam.
0553: Arca sinirlerime oynama tavsiye etmem.
0553: Dokunmasa bile bir dayağı hak etti şerefsiz
Arca : Kendine nasıl vuracaksın Semih çok merak ediyorum.
0553: Semih olduğuma bence pek emin olma
0553: Bu arada komşum çok güzelsiniz dışarı çıkmanızı tavsiye etmem.
0553: Cinayet işleyebilirim yoksa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhtimaller Sana Özel |Yarı Texting|
Short Story[TAMAMLANDI] #aşkhikayesi 11 24/03/2022 #tamamlandı 9 12/06/2021 " Habu telefonu bir ver bana da zaten geldiğimizden beri nereye bir fuzuli dizi var, oni izlettin bana. Edeceksin beni hepten light erkek " Arca " Sen hepten odunlaştın be ! Hem sa...