5. Bölüm

175 18 9
                                    

Herkese Merhaba.

Kurgu temasında ufak değişiklikler yaptım. Bu yüzden ilk önce  'HAKKINDA' yazan bölümü okuyun ardından kaldığınız yerden devam edin. Yoksa bu bölümde soru işaretleri oluşur. 

KEYİFLİ OKUMALAR

KEYİFLİ OKUMALAR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


BÖLÜM 5

YAKIYOR GERÇEĞİM

Playlist

"Güldiyar Tanrıdağı – Gitme"

"Mabel Matiz –Mendilimde Kırmızım Var"

"Gözlerim kan çanağı, ruhum karanlıkta nam salmış."

Dicle Ferkurt

Vural Kahzur

Test yapılalı dört gün olmuştu.

Sabırsızlıkla ailecek beklediğimiz dört gün.

Bu durumu her ne kadar ben ve babam bilse de babam, sanki herkes bekliyormuş gibi davranıp ona göre mutluydu.

Yıllardır burnunda tüten, kokusuna hasret, yüzüne merakı artık son bulacaktı.

Ölmeden önce son bir kez de olsa kızının yüzünü görüp sesini duyabilecekti.

Hastaneye gittiğimde ilk önce Dicle'nin odasına uğradım. Öğle yemeğine denk geldiğinden yemek yiyordu.

"Merhaba, afiyet olsun."

Dik dik baktı bana. Beni gördüğü için hiç hoşnut değildi ama zamanla alışacaktı. Hissediyorum.

"Artık oturacak mısın?" sinirle çıkan sesine kulak verip hemen oturdum. Neden geldiğimi unuttu diyerekten hatırlatmak istedim.

"Test sonuçları çıkmış. Sonuçları alalım da gidelim. Yemeğini bitirdikten sonra tabi acelemiz yok merak etme."

"Dediğin iyi oldu çok korkmuştum." Kinaye ile alayla söylediği cümleye karşı sinirlensem de sesimi çıkarmadım. Ama o kafasını yemeğe gömüp yemeğin tadını çıkarıyordu.

Göz ucuyla ne yediğine baktığımda kremalı makarna ve suşi yiyordu. "İkisini aynı anda yemek cilt için ne kadar sağlıklı?"

"Bilemeyeceğin kadar çok sağlıklı tabi, benim için öyle." Güzel. En azından sorularıma cevap veriyor, bu da bir şey.

Masasındaki kirlileri toparlayıp ıslak mendille sildi. Ayağa kalkmasıyla 'hadi' diyerekten ayağa kalktım. Kirli poşetini ve ceketini alıp test sonuçlarını almaya gittik tabi o sırada da çoktan poşetini çöpe atmıştı.

Gözyaşı KaranlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin