HAKKINDA

1.3K 74 102
                                    

Tarih: 14 Şubat 2022


Okuyacağın kitap hakkında bilmeniz gereken durumlar var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okuyacağın kitap hakkında bilmeniz gereken durumlar var.

LÜTFEN BU KISIMI ATLAMAYIN VE OKUYUN.

· Hassas içerikler detaylı ve sansür anlatıldı. (Bazı kısımlarda var ve bölüm içi uyarıda bulunmayacağım.)

· Kitapta geçen kurum ve kuruluşlar gerçek değildir. Ve gerçeklik barındırmayan bir şehirde geçecek kurgumuz var. Bu yüzden dünya yaşantısına sahip değildir. Ama yine de az çok dünya yaşamına ait bulgular elbette vardır.

· Aksiyon / Dram barındırdığı için mantık aramayınız.

· Kitaba aşk barındırıyor diye geldiyseniz aşk var ama daha çok aşk üzerine kurulan bir dram var. 

Şehirlere gelecek olursak iki şehrimiz var bunlardan biri ; ULUKAN.

· Bu şuan göreceğimiz yerdir.

· Burada dünya yaşamına benzerlik çok fazladır. Örneğin, polis, hastane, şirket vb. bir yerler gibi.

· Metropol şehirdir. Bir nevi İstanbul diyebilirsiniz.

· Özgür ve bağımsız bir şehir. Gelişmiş, çağdaş ve şatafatlı bir şehir. Kısacası Aydın bir şehir.

Bir diğer şehir ise; KUTANA

· Antik bir medeniyetin kalıntılarını barındıran mistik bir şehir. Bir nevi Doğu Anadolu Bölgesi.

· Burada aşiret bağlarının en güçlü olduğu ve polis, jandarma kavramı yok.

· Kaçakçılık, uyuşturucu ticareti ve daha sayamayacağım bir çok illegal iş mevcut.

· Aşiret birliği adı altında özgürlük, oy sistemi vardır. Sürekli toz fırtınaları ile meşhur. 

· Töre, berdel kavramları burada mevcuttur. Kadınların söz hakkı sadece aşiret erkeklerinde mevcuttur. Kadının söz hakkı olsa bile konuları sınırlıdır.


Şimdilik bu kadar açıklayabiliyorum. diğer ayrıntıları zamanla bölümlerde görerek öğreneceksiniz.

keyifli okumalar



~Kurgu Müziği~

Duygularımı incitmene izin vermeyeceğim ya da hayat hikayemle alay etmene.

İzin vermeyeceğim onurumu değersiz bir şey haline getirmene.

Kalbim kaybolsa, Ahlar çekip dursa da...

Yaşadığım sürece bu can tende durduğu sürece seni dinlemeyecek.

Seni dinlemeyecek bu kalp..

Efendim, tövbe ettim Efendim...

~Orange Blossom

~Ya sidi

Gözyaşı KaranlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin