B26: Bir ev, bir şarkı, bir şifre, bir şiir ve bir aşk.
Aşk kalıcı olsa bile, onu bitiren bir ömür vardır. Ezra ve Aria'nın aşkı da aynı böyleydi. Son derece güzel ve gizemli bir kız ile turta sever bir ingilizce öğretmeninin aşkı. Onları birleştiren tesadüf bir şarkı ve arkasında yatan o gizem. Sizi onların tanışmasına ve Aria'nın kayboluşuna götürmeliyim. Ama unutmayın, bunlar son derece gizli ve kirli sırlar. Ben ise gizemli ama çenesini sıkı tutamayan zeki bir kral ya da kraliçe. Benim kimliğim de aynı Aria gibi ölmeden mezara gömülecek. Oops! Ağzımı sıkı tutamadığım söylemiştim. Ama sorun değil. Siz de aynı Aria gibi aptal olduğunuz süreçte bu gizemi çözemeyeceksiniz nasıl olsa -A
Montogomery ailesinin yine sıradan ve aşırı süslü bir kahvaltısı esnasındaydılar. Mike Montogomery, yani Aria'nın ezik kardeşi masasındaki yumurtayı çorba haline getirmiş çatalıyla yukarı kaldırarak aşağı akmasını seyrediyordu. Yüzünü buruşturarak ona bakan Aria ise nasıl böyle aptal bir kardeşinin olabileceğini düşünüyordu.
''İğrençsin Mike, '' dedi kötü bir tavırla ve gözlerini devirerek tostunu yemeye devam etti. Mike ise buna karşılık sadece sırıtmayı tercih etmişti. Ama bu iğrençliğine devam ediyordu. Tostundan bir ısırık alan Aria, babası Byron Montogomery'e dönerek ''Byron şu üretim hatası oğluna bir şey söylermisin? '' dedi aşağılayıcı bir şekilde. Annesi Ella Montogomery ve babası Byron Montogomery, Rosewood kasabasındaki diğer ailelerden farklı olarak çocuklarından onlara 'anne, baba' demek yerine isimleri ile hitap etmelerini istemişlerdi ve Aria ile Mike'Da doğduklarından beri onlara öyle hitap ediyorlardı.
''Mike şu aptal oyununu sürdürmeye devam edicekmisin? '' dedi Ella Montogomery ve aynı Aria gibi yüzünü buruşturdu.
''Ella, ailemizde akıl hastalıklarından haberdar olabilirim ama bunun kardeşimde olabileceğini hiç düşünemiştim. '' diyerek söz ilave etti Aria ve bu söze karşılık babası Byron Montogomery telaşla buna karşı çıktı:
''Aria, amcanda bu tür bir sorun olduğunu nereden biliyorsun? '' Aria ve Mike amcalarını hiç görmemiştiler. Amcalarının ise genetik bir akıl hastalığı vardı. Ella ile Byron ise bunları çocuklarından saklamayı tercih etmişlerdi.
''Şimdi sen açıkladın Byron. '' dedi Aria ve her zaman ki o 'ben mükemmelim' diyen bakışını atarak masadan kalktı. ''Aptal oğlun bu iğrençliğe devam ettiği süreçte ben masadan kalkıyorum. '' diye sözünü tamamlayan Aria masadaki araba anahtarını eline alarak annesine baktı. Annesi Ella:
''Fazla uzağa gitmeyeceğin süreçte bu arabayı sürmene izin verebilirim. '' dedi endişelice.
''Sorun değil Ella. Sadece arkadaşlarımla buluşacağım. ''
Ella Montogomery masadan kalkarak çocuğunu kaybetmiş bir anne telaşıyla bağırmaya başladı.
''Bir saniye Aria, CeCe ile buluştuğunu düşünmüyorumdur umarım! ''
''Hayır saçmalamayı kes Ella. Onlar hala NewYork'Dalar. Ben Aria Montogomery'yim. Koskoca Rosewood'Da bana arkadaş mı kalmadı? '' dedi ve kapıdan çıkarak arabaya bindi.
Montogomery ailesinin ebeveynleri; Ella Montogomery ve Byron Montogomery çok sıkı insanlardı. Fakat keşke bu sıkılıklarını diğer çocuğu Aria üzerinde de gösterebilselerdi. Onlar her ne kadar CeCe ile buluşmamasını söylese bile Aria buluşuyor, sayesinde her yaz farklı erkeklerle sevgili oluyor ve henüz 15 yaşında olmasına rağmen Rosewood'un en populer kızı haline geliyordu. Aslında çoktan gelmişti bile. Aria'nın konuşmak istediği kızlar her zaman güzel kızlar olurlardı. Yani Rosewood'Daki 3 senesi böyleydi. Fakat geçen sene tanıştığı Spencer Hastings, Alison Dilaurentis, Emily Fields ve Hanna Marin böyle değillerdi. Spencer ve Emily aileleri gereği ile aşırı sıkı kurallarla yetişmesi üzerine inek bir öğrenci olmuşlardı. Üstelik okulda Emily'Nin eşcinselliği konusunda dedikodular dönüyordu. Aria'nın neden onu seçtiğini kimse öğrenememişti. Alison Dilaurentis ise İzlanda'dan Rosewood Kasabası'na yeni taşınmış bir kızdı. Fiziksel açıdan ezik görünmese bile aşırı asosyal bir kızdı Alison. Hanna Marin ise Rosewood Kasabası'Nın şişko kızı ilan edilmişti. Her sene şişmanlar yaz kamplarına gitmesine rağmen 45 bedene ulaşan Hanna kilo veremiyordu. Aria sayesinde Rosewood'Da tanınan bu kızlara hala insanların iyi gözle bakıldığı aslında söylenemezdi. Onların tek iyi noktaları Aria ile takılmalarıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezria Pretty Little Liars
FanfictionRosewood kasabasında yaşanan korku, gizem ve gerilim dolu bir senenin ardından ortadan kaybolan Aria Montogomery'nin ceseti bulunamamıştır. Fakat Aria gittiğinden ya da öldüğünden sonra geride gömülen küçük sevimli sırlar bırakmıştır. Aria'nın ölümü...