Ezra mesajı kapatarak telefonunu cebine yerleştirdi. Radley kadar korkunç bir yer sanırım Rosewood'da yoktu. CeCe'nin bir zamanlar burada yaşadığını düşündükçe Ezra'ya daha bir korku veriyordu. Ama yazarlar neden korkardı? Yazarlar insanlara gerçeği anlatmak için yazar olurlardı, korktuklarının arkasına saklanmak için değil. Onun bu görevi ise yazarlık için değil masum bir kız içindi. Belki de hiçbir zaman masum olmamış bir kız için.
Büyük Radley'in binasının içine girdikten sonra korkusu biraz gitmişti. İçerisi aynen normal bir rehabilitasyon merkeziydi. Ama aynısını bahçesi için söyleyemezdi. İçeride hastaların şarkıları ve ağlamaları, üst kattan gelen bağırma sesleri ile birlikte büyük bir gürültü çıkarıyordu. Birkaç metre ötede bir oda vardı. Ezra etrafta hiç doktor olmadığı için endişeli adımlar atarken kapıya yaklaştı ve kolunu çevirdi. Kapının kilitli olduğunu öğrenince arkasını döndü. Döndüğünde ise arkasında bir kadın vardı. Aniden onu gördüğü için geriye sıçradı.
Siyah, beline kadar uzanan saçları dümdüzdü ve boyu da bayaa uzun bir kadındı:
"Bu oda benim odam, ne arıyorsun burada? "
Ezra kadını başından aşağı doğru süzerken sol göğsündeki yaka kartıni gördü. O burada çalışan bir doktordu.
Tanrım burası nasıl bir yerdi? Doktorların bile ürkütücü olduğu bir rehabilitasyon merkezinde CeCe nasıl senelerdir yatıyordu? Ezra sesini kalınlaştırarak kadına cevap verdi:
"Ben eski bir hastanın odasını arıyorum. Orayı araştırmak zorundayım. Bana yardım edebilir misin? "
"Sana neden yardım etmeliyim? Polis değilsin, dedektif ya da gazeteci givi de gözükmüyorsun. Radley çok gizli bir yerdir. Üzgünüm ama bunu yapamam. "
"Bakın, bu çok önemli bir mesele. Eğer bunu yapamazsam başıma neler geleceğini ben bile tahmin edemem. "
"Özel bir yetkili felan mısın sen? Adın ne senin? "
"Ben bir yazarım. Hollis' ten mezun oldum
Adım Ezra Fitzgerald. "
"Fitzgerald mı? Ailenin büyük bir sergisi felan var mıydı?
"Evet vardı. "
Ezra kadının ona bu odayı göstermeyeceğini anlayarak yalan söylemeye karar verdi ve kadına bir adım yaklaşarak kulağına seslendi:
"O odayı araştırmalıyım, ailemin sergisinde büyük bir parçaya yer vereceğim. Ama bu proje tamaminen gerçeklere dayalı. Eğer odayı araştırmama izin verirsen seni sergiye bedava alabilirim. "
Kadın etrafında birisinin olup olmadığını kontrol etti.
"Pekala sana yardım edicem, benimle gel. "
Kadın cebinden bir anahtar çıkardı ve az önce Ezra'nın girmeye çalıştığı odayı açtı. Bir bilgisayar ve binlerce dosyanın bulunduğu bir odaydı. Kadın girdiği odanın kapısını kilitledi:
"Bu yaptığımız yasalara aykırı bir şey. Beni sadece işimden atacak değil, hapse bile atabilecek bir suç. Hala buna emin misin? "
"Sence emin değilim gibi mi davranıyorum? Hadi ne yapacaksan yap. "
Kadın bilgisayarın başına oturdu. Zaten açık olan bilgisayarın sadece ekranını açma tuşuna bastı:
"Hastanın adı ne ve ne zaman Radley'de kaldı? "
"Ne zaman kaldığını bilmiyorum ama New York doğumlu, sarışın bir kız. Adı CeCe. "
Kadın bilgisayarda bir şeyler yaptıktan sonra kalktı ve arkasındaki dolaptan bir anahtar uzattı:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezria Pretty Little Liars
FanfictionRosewood kasabasında yaşanan korku, gizem ve gerilim dolu bir senenin ardından ortadan kaybolan Aria Montogomery'nin ceseti bulunamamıştır. Fakat Aria gittiğinden ya da öldüğünden sonra geride gömülen küçük sevimli sırlar bırakmıştır. Aria'nın ölümü...