Arkadaşlar bölüm biraz sıkıcı ama olaylar içerisinde büyük bir ipucu var. Şimdiden iyi okumalar :) Büyük bir gün geride kalmıştı. Bir günde bu kadar fazla şey yaşamak normal miydi? Aria'nın cesetini dün bulmalarının dışında birçok şey yaşamıştı Ezra. Wren'ın anlattıkları neydi peki? Gerçekten Aria'yı kendi arka bahçelerine gömen CeCe olabilir miydi? Eğer Aria'yı oraya gömen CeCe ise mezarı neden açan o olmuştu? Bunların dışında ise az daha CeCe'nin Radley'deki eski odasında o gün tanıştığı bir kadınla birlikte olucaktı! Üstelik gece yarısı arabayla o kadına çarpmış ve henüz ölmemişken kadını bayılı bir halde ormana atmıştı.
Ezra bunları düşünürken kapısı çaldı. Onu sabahın köründe ziyaret edecek tek bir kişi vardı. Aria. Ama o artık yoktu değil mi? O halde sabahın köründe kim gelmiş olabilirdi ki?
Ezra uykulu bir şekilde altına bir eşofman giyerek kapıyı açtı. Ah tanrım! Bu gerçek değil dimi?
Şu an Ezra'nın kapısının önünde Jackie Molina durmaktaydı! Elinde ise iki tane kahvaltı menüsü tutuyordu. Ezra'nın vicudunu inceleyen Jackie, içeriye girdi:
"Günaydın canım. Güne güzel bir kahvaltı ile başlamaya ne dersin? "
Canım mı? Ezra'ya nasıl olur da Aria'dan başka birisi 'canım' diye seslenebilirdi? Bu kız akıl hastalarıyla kala kala kafayı üşütmüş olmalıydı:
"Bence güne; benim seni içeri davet etmemle başlanması daha güzel olurdu. Ama ne yazık ki seni içeri almıyorum. "
Jackie gözünu biraz kısarak Ezra'yı incelemeye devam etti:
"Anlamıyor musun ya? Sen benim gerçek aşkımsın. İlk aşkım. Seni bana Tanrı gönderdi, dün beni sevgilimle ayırmanın dışında ormanın ortasında bırakıp gitmiştin. Uyandığımda ise yanımda iki kahvaltı menüsü ve bir not vardı. Ev adresinin yazılı olduğu bir not. Bunu bana tanrıdan başka kimse yollayamazdı. Üstelik tanrı tarafından bir imza da varı. "
"Tanrı tarafından bir imza mı? Jackie sen kafayı yemiş olmalısın. "
"Neden bana kimse inanmıyor? Arapçada tanrı Allah demektir. Kağıtta da Allah yazıyordu. İnandın mı şimdi? "
"Hiç inandırıcı gelmedin. Üstelik senle o kağıtta Allah yazmadığı üzerine iddaya girebilirim. "
"İdda mı? Nesine? "
"O kağıtta Allah imzası varsa evde kalmana izin veririm. Ama eğer yoksa sen evden gidersin. Kabul mu? "
Jackie başını oynatarak fikri kabuk etti ve çantasından bir kağıt çıkardı. Ezra:
"Hatta göstermene bile gerek yok. Orada Allah değil A yazıyor. Değil mi? "
"Bunu nereden bildin? Yani kalmama izin vericek misin? " Jackie çok heyecanlıydı.
"Hayır. " dedi ve yüzünü buruşturdu Ezra. Sonra sözüne devam etti:
"Allah yazmadığına göre evimden gidebilirsin, değil mi? "
Jackie kaşlarını çattı ve hızla evden gitti. Bu kız harbiden aptal olmalıydı.
Bölümü yarıda kesiyorum. Gelecek bölümde çok güzel şeyler olacak :) Beklemede kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezria Pretty Little Liars
FanfictionRosewood kasabasında yaşanan korku, gizem ve gerilim dolu bir senenin ardından ortadan kaybolan Aria Montogomery'nin ceseti bulunamamıştır. Fakat Aria gittiğinden ya da öldüğünden sonra geride gömülen küçük sevimli sırlar bırakmıştır. Aria'nın ölümü...