Ezra hızla Montogomery evinin önünden uzaklaşmaya başladı. Ruhu orada kalması gerektiğini söylüyordu ama bedeni bunu yapamıyordu. Hızla nefes alıp vermeye çalışırken koşmaya başladı ve sürekli Aria ile buluştuğu sokağa girdi. Gözyaşlarına hakim olamıyordu ve yere oturarak ağlamaya başladı. Kaç yaşında olursa olsun, o bir aşıktı. Ve hayatı boyunca en çok değer verdiği kişi şimdi ölmüştü.
Aria bir daha geri dönmemek üzere gitmişti.***
Saat 19.46
Ezra isteksiz adımlarla Rosewood Sineması'na yaklaştı. Wren çoktan gelmiş olmalıydı ki kapı önünde satılan küçük boy patlamış mısırdan almış yiyordu. Ezra:
"Beklettiğim için özür dilerim Wren. "
"Senin suçun yok, erken gelen bendim. Ama dudağımı kanattığını hala unutmadım... Tanrım nasıl unutabilirim ki?.. Elimdeki patlamış mısırı bana alması gereken de sendin. "
Ezra elini cebine koydu ve cüzdanını çıkarttı. Wren:
"Dostum, sen hiç şakadan anlamazmısın? "
"Bak Wren, ben buraya gülmeye değil öğrenmeye geldim. Yolda gelirken Montogomery evinin önünde CeCe'yi polislerin götürdünü gördüm. Ella ona katil diye sesleniyordu. Bana bunları sonuca götürecek senin cevaplarını istiyorum. Bana bir şey anlatacak mısın? Yoksa gitmeli miyim? "
"Bunlar pat diye açıklanacak bilgiler değil. Sinema içerisinde oturup anlatmayı planlamıştım. Bir şeyler de yeriz, para benden. "
"Sinemada bir su kaç € biliyor musun acaba? "
"Cevapları duymak istemiyorsan gelmek zorunda değilim. Sen nasıl Aria'ya bir şey olmasından şüphelendiysen zamanında, ben de Spencer konusunda aynı fikirdeyim. Ve sana bunları anlatmalıyım. "
***
Wren ve Ezra konuşmak üzere küçük bir kafeye gittiler.
***
Ezra, kahvesinden bir yudum alarak gözlerini Wren'ın üzerine dikti. Wren ise sigarasını yaktı ve ciddileşti.
"Biliyorsun Ezra, ben bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum. Radley'de. Rosewood'un tüm psikolojik hastalarının yatırıldığı yerde. Bu süreç içerisinde bir şeyler öğrenmeye vaktim olmuştu. Aria neredeyse her hafta sonları buraya geliyordu ve bir hastayı ziyaret ediyordu. Yanında sürekli 5 kız daha olurdu ama o 5 kızın kimliğini asla öğrenemedim. Spencer ile başta sevgili olmamın nedeni de buydu. Belki suratımda bir yumruk daha patlatacaksın ama ben Spencer'dan önce Aria'ya aşıktım. Başının dertte olduğunu anlamıştım ve yine Radley'i ziyaret ettiği bir gün onu takip etmiştim. Yanındaki diğer beş kız ile birlikte aylardır hatta belki de yıllardır CeCe Drake'i ziyaret etmeye geliyormuş. CeCe ise eskiden psikolojik sorunları varmış. Şimdi ne olduğunu bilmiyorum ama olay bununla sınırlı değil. Aria'nın ortadan gittiği gece ben de dışarıdaydım. Akşam hava kararmışken dışarı çıkması beni tedirgin etti ve ben de onu takip ettim. Ormanlıkta seninle buluştuğunu gördükten sonra deliye döndüm ve oradan uzaklaştım. Çünkü dediğim gibi, onu seviyordum. Arabayla Montogomery evinin önünden geçerken bir çığlık sesi duydum ve telaşla arabadan indim. Yaklaşık yarım saat yürüyerek birine zarar gelip gelmediğini aramaya başladım ama hiç bir kanıt bulamadım. CeCe hariç. CeCe elinde kürekle Montogomery evinin etrafında dolaşıyordu. Belli ki Radley'den kaçmıştı. Onu öyle gördükten sonra yanına gittim ve onu tehtit ettim. Buradan uzaklaşmadığı süretçe onun Radley'den kaçtığını polislere haber vereceğimi söyledim ve o da yaptı. Ertesi gün ne Aria ne de CeCe ortalıktaydı. "
Arkadaşlar bölümü yarıda kesmek zorunda kaldım gerçekten özür dilerim ama lise 3 öğrencisiyim ve sınavlar çok ağır. Onun dışında hikaye ile ilgili aşağıda bazı bilgiler görebilirsiniz.
*Hikayenin 10,11,12 ve 13. bölümleri cadılar bayramı olacak. Aynı Pretty Little Liars'ın ilk cadılar bayramı gibi full flashback sahnesinden oluşacak.
*Onun dışında hikayeyi hemen 20. bölümlerde bitirmek yerine sezonlara ayıracağım. Dikkat ederseniz her bölümün başlığında '1x1, 1x2, 1x3,..' gibi yazılar var. Bunların anlamı sezonu anlatıyor mesela bu bölüm 1. Sezon 4. Bölüm olduğu için 1x4 yazdım. Şimdi asıl konu şu, hikaye 1. Sezon 20. Bölüme geldiğinde eğer yetişirse 1. Sezonu bitireceğim ve 1 haftalık aradan sonra 2. sezonu yazacağım. Her sezonda bir cadılar bayramı olacak.
*Her hikaye mutlaka sonlanacak. Belki 4. 5. sezonlara kadar ulaşabilir -pek sanmıyorum- ama mutlaka sonlanıcak. Hikaye sona erdiğinde yani kitabdaki tüm sırları öğrendikten sonra kitabı bitiricem ve 2. Kitaba başlıyacam. Bu da Pretty Little Liars SPOBY olacak.
*Benim yazdığım kitapdaki A; dizideki ya da gerçek kitapdaki A ile aynı değil. Aslında diziler de gerçek kitap da bitmedi bu yüzden pek bir şey diyemem ama A'yı çok fazla farklı birisi yapacağım.
*Dizide çok fazla yürütülen ve gerçek pretty little liars 'sevimli küçük yalancılar' kitabındaki ikizler teorisi bu kitabda da olacak ama kimin ikizi olduğunu söylemiyeceğim. A'nın kimliğine kitap sonunda ulaşacaksınız ama ikizin kime ait olduğunu bu sezon finalinde öğrenebilirsiniz. Yani yaklaşık olarak 20. bölümde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezria Pretty Little Liars
FanfictionRosewood kasabasında yaşanan korku, gizem ve gerilim dolu bir senenin ardından ortadan kaybolan Aria Montogomery'nin ceseti bulunamamıştır. Fakat Aria gittiğinden ya da öldüğünden sonra geride gömülen küçük sevimli sırlar bırakmıştır. Aria'nın ölümü...