Trójka zwykłych nastolatek uczęszczających do liceum meiji w Tokio. Znają się praktycznie od zawsze. Każda z nich jest inna ale mimo to znalazły wspólny język.
dziewczyny posiadają specialne umiejętności, dzięki którym są w stanie pozbyć się niemal że każdego przeciwnika.
Luna Smith, szczupła 19 letnia dziewczyna niskiego wzrostu o niebieskich oczach i długich czarnych włosach sięgających do pasa. Jest nerwowa ale strasznie energiczna i wesoła.
Umiejetność: Demonizacja.
Polega ona na transformacji w demona, może się teleportować, Jest również w stanie strzelać kulami ciemności może manipulowac zmarłego czwieka.Addison Michaeli, szczupła 19 letnia dziewczyna niskiego wzrostu i czarnych włosach sięgających jej do ramion. Spokojna osoba, na codzień skryta, jednak bardzo łatwo ją zdenerwować a jeśli się to już stanie, to ciężko ją zatrzymać. Jest Heterochromikiem o czerwonym i czarnym kolorze tęczówek. Posiada też bandaże na rękach które sięgają jej do łokci.
Umiejetność: kontrola czasu.
Może pozwolić sobie na zatrzymanie lub cofanie czasu dzięki czemu może zadać cios jeszcze raz.Elizabeth Sasaki, bardzo niska blond włosa 18 letnia dziewczyna o kolorowych pasemkach, która zawsze spina włosy w wysokiego kucyka. Optymistyczna osoba, bardzo wesoła i mądra. Posiada ona śliczne duże oczy o nienaturalnym różowym kolorem tęczówek.
Umiejętności: Mistyczne Zwierzęta
Jest w stanie przywołać zwierze o którym istnieniu słyszeliśmy tylko w bajkach lub legendach. Każde z przywołanego zwierzęta jest jej wierne i pomaga w walce.Dziewczyny wspólnie należą do Mafii,dużej organizacji zwanej „Yakuza”.
Ich celem jest pozbycie się portowej mafii jak i również Agencji detektywistycznej, która przeszkadza im w działaniach.
CZYTASZ
,,Dark squad"
FanfictionO trzech dziewczynach które należą do Mafii yakazu.... I spotykają na drodze detektywów i mafioze....