„Čo povieš na tieto?" zdvihla do vzduchu úzke ružové šaty s tenkými ramienkami.
„Nova, to, že som gay ešte neznamená, že sa vyznám v móde." zagúľal na ňu svojimi čokoládovými očami Zion, sediaci na jej posteli.
„Myslíš, že to neviem?" odfrkla si. „Chcem len vedieť, či sa budú Jakovi páčiť. Chápeš, potrebujem názor chlapca."
„Určite nie toho, ktorého šaty nepriťahujú." s povzdychom sa zvalil na chrbát. „Spýtaj sa Felixa."
Otrávane na neho stočila svoj zelený pohľad, svoje blond vyperoxidované vlasy stiahla do gumičky do vysokého chvosta a užuž otvárala ústa, že ho ponaučí, čo to znamená byť najlepším kamarátom, keď v tom ju prerušil hrubý hlas.
„Spýtať sa ma, čo?" oprel sa o zárubňu dverí, prekrížiac si paže na hrudi.
„Čo povieš na tieto šaty?" zabudla nato, čo chcela predtým povedať a opäť spomínané šaty zdvihla do vzduchu.
„Pokiaľ v nich ideš robiť striptíz, tak sú dokonalé." premeral si až príliš krátke šaty.
Zion sa nad jeho poznámkou zachichotal. „Niečo na tom bude."
„Ughh! Ste zlí!" zakňučala.
„Kam vlastne ideš?" sadol si na posteľ k menšiemu chlapcovi, zaujímajúc sa o nadšenie svojej mladšej sestry.
„Jake ma konečne pozval na rande!" zapišťala, poskakujúc horu a dolu.
„Konečne?" posadil sa Zion. „Veď si ocucávate tváre už dva týždne!"
„Kto je Jake?" zamračil sa Felix.
„Jej vyvolený." uškrnul sa, stiahnuc si rukávy dlhého čierneho trička cez prsty.
„Nie si vtipný." hodila po čiernovlasom chlapcovi oné ružové šaty.
„Dúfam, že sa s ním nemusím stretnúť a pripomenúť mu, kto je tvoj brat." nadhodil s nespokojným výrazom Felix.
Felix nemal rád, keď sa jeho mladšia sestra stretávala s chlapcami. S mladšími, v jej veku alebo staršími. Stále to boli chlapci a keďže aj on bol jedným z nich, ich prítomnosť okolo jeho sestry neveštila nič dobré.
„Nieeee!" dupla si ako malé dieťa, ktorému mama nechce kúpiť cukríky. „Sľúbil si, že to už nespravíš!" zaskučala.
„Sľuby sú nato, aby sa porušovali." postavil sa z postele a s týmto ukončil ich krátku debatu. Ignoroval nadutý vyraz svojej sestry a vybral sa k dverám, keď v tom sa náhle zastavil a so spýtavým pohľadom sa otočil na Ziona. „Jedol si dnes?"
„Ráno. Müsli tyčinku." zakýval hlavou na súhlas.
„To nie je jed-" zastavil sa, keď si uvedomil, že na nič iné ani nemá peniaze. Namiesto toho im obom navrhol: „Poďte, zoberiem vás sa niekam najesť."
„Wuuuhuuu! Jedloooo!" zajasala Nova a už sa aj valila dolu schodmi.
„T-To nemusíš." kňukol tichým hláskom Zion, keď zastal tesne pred starším chlapcom.
„Chcem." postrapatil mu čierne vlásky a otočil sa na odchod.
„Vďaka." šepol ešte Zion, keď spolu schádzali schody.
Felix mu nato nič nepovedal, len sa naňho usmial. Vedel aké to má doma ťažké. Odkedy ho opustil otec, keď mali s Novou päť rokov, jeho mama podľahla alkoholu a drogám. Odvtedy sa o neho starajú skôr jeho a Noviný rodičia. A vlastne aj on. Ich mamy boli totižto na strednej najlepšie kamarátky. Do dnes sa čudoval, že sa im podarilo otehotnieť v rovnaký čas, a to že sa Nova a Zion narodili v ten istý deň, tiež nebral ako náhodu.
YOU ARE READING
My Best Friend's Brother
RomanceZion a Nova sú najlepší kamaráti už od času, čo sa obaja ocitli v bruškách ich mám ešte len ako malé zrnká. Nova tu bola pre Ziona celých sedemnásť rokov, počas jeho nie veľmi ľahkého života s jeho drogovo závislou mamou. Ale rovnako dlho ako Nova...