••••Hore na fotke je Stevie••••
•••••••••••••••••••••••••
„Dobré ráno." pozdravil čiernovlások, sediaci na gauči.
„Dobré." zabrblal Felix, dlaňami si šúchajúc spánky.
„Kávu?" navrhol.
„Prosím." s povzdychom sa zvalil vedľa neho na starý gauč.
Zion mu teda teplý nápoj pripravil presne tak ako to má starší rád, bez mlieka a bez cukru. Šálku s kávou mu položil na malý okrúhly jedálenský stolík, za ktorým boli zasunuté dve plážové stoličky. Ku káve mu tam taktiež položil čerstvé pečivo s džemom, ktoré bol skoro ráno kúpiť v meste za svoje posledné peniaze. On už jedol, čiže len pokynul Felixovi, aby sa do toho pustil.
Felix mu poďakoval a doslova sa začal napchávať. Až keď už mal skoro dojedené položil Zionovi otázku, ktorá ho trápila už od kedy vstal: „Spravil som včera niečo, umm, neprimerané?"
„Ty si nepamätáš?" zdvihol prekvapene obočie, aj keď tušil, že sa niečo také stane.
„Takže som sa správal ako somár..." vydedukoval.
„Nienie! To nie, len si-" sčervenal, „hovoril nejaké veci."
„Veci? Aké veci?" chcel vedieť.
„A-Ale nič." zamietol mu. „Pamätáš si aspoň niečo?"
„Hmmm, pamätám si, že som bol v klube aj s Deanom. Pil som a potom som bol s nejakou babou." odpil si z kávy a pokračoval ďalej, „Potom si pamätám park, a že som stiahol fľašu whiskey. Posledné, čo viem je, že ma Dean niekam viezol, a keďže som teraz tu, tak tipujem, že sem."
„A-Aha." snažil sa ignorovať fakt, že bol s dievčaťom a radšej sa ho spýtal: „Prečo si sa tak opil?"
Felix sa zarazil a na chvíľu sa zamyslel. Doteraz mu bolesť hlavy nedovolila si spomenúť na dôvod jeho činov zo včerajšieho večera, ale teraz keď sa nato Zion pýtal sa mu to všetko začalo vracať. Alkohol. Dievčatá. Kabínky. Orgazmus nad predstavou Ziona. Další alkohol. Zmätené pocity, ktoré sa snažil včera zahnať sa opäť vrátili a on sa aj s pomocou opice cítil ešte horšie.
„Felix?" oslovil ho Zion, keď už pár minút nič nehovoril.
„T-To nič, netráp sa tým." falošne sa naňho usmial a v tichosti dojedol svoje raňajky.
Čiernovlasý chlapec videl, že sa o tom nechce baviť, tak to nechal tak. Však keď bude chcieť, povie mu to aj sám. Nemalo zmysel to z neho ťahať, aj tak si neboli až taký blízky, aby sa staral do jeho vecí. No nie?
Keď starší dojedol, postavil sa s úmyslom po sebe umyť špinavý riad. Zion mu to hneď zamietol a poslal ho radšej do sprchy, keďže páchol ako alkohol a cigarety. Špinavé oblečenie mu nakázal nechať v kúpeľni s tým, že si má od neho zo skrine zobrať čisté. Takmer celý Zionov šatník aj tak tvorilo oblečenie od Felixa, či už staršie alebo novšie. Čiže určite nebude problém tam nájsť niečo, čo mu ešte stále sadne.
STAI LEGGENDO
My Best Friend's Brother
Storie d'amoreZion a Nova sú najlepší kamaráti už od času, čo sa obaja ocitli v bruškách ich mám ešte len ako malé zrnká. Nova tu bola pre Ziona celých sedemnásť rokov, počas jeho nie veľmi ľahkého života s jeho drogovo závislou mamou. Ale rovnako dlho ako Nova...