06 - My Best Friend's Hook Up

133 5 0
                                    

••••Hore je Dean, nová postava.••••

•••••••••••••••••••••••••

Týždeň strávený staraním sa o chorého chlapca s jeho mysľou spravil čudné veci. Najprv si myslel, že sa chce o Ziona len postarať a ubezpečiť sa, že sa z choroby dostane, ale potom čo zakaždým, keď mu pomáhal dať si sprchu, myslel len na jeho nahé útle telo, pochopil, že niečo nie je v poriadku. Jeho posteľ, ktorá voňala po mladšom chlapcovi jeho myseľ taktiež neupokojila. Preto práve teraz sedel na sedadle spolujazdca vedľa Deana, svojho najlepšieho kamaráta. Poznali sa už od jasiel, preto mu nerobilo problém podeliť sa s ním o svoje zmiešané pocity. Dean ho samozrejme vypočul a prišiel k záveru, že je možno len nadržaný a Zionove zženštilé telo sa len snaží obalamutiť jeho mužské potreby, ktoré si neuspokojil už takmer viac ako mesiac.

Čo zapríčinilo to, že sa v piatok večer vybrali do mesta s úmyslom uloviť nejaké tie baby v najznámejšom klube, 'Inferno'. Dean bol šofér, keďže chcel, aby sa jeho najlepší kamarát dobre odviazal a hlavne opil.

Jazda netrvala dlho a za krátky čas už obaja chlapci stáli v dlhej rade pred klubom. Síce ešte ani jeden z nich nemal dvadsaťjeden, ale Dean poznal vyhadzovača. Čiže nebol žiadny problém a Deanov známy ich vpustil dnu.

Klub 'Inferno', čo v preklade znamená peklo, sa tohto štýlu zásadne držal. Steny dlhej chodby, ktorá viedla od vchodu do hlavnej miestnosti, ako aj všetky ostatné steny boli tmavočervenej farby. Všetky podlahy boli z čierneho mramoru a svetlá boli v oranžovo žltých farbách. Po vstupe do hlavnej miestnosti, v ktorej strede sa nachádzal bar; po bokoch sedacie boxy z čiernej kože a zvyšok tvoril tanečný parket, ľudia mohli vidieť ohňové efekty rovnomerne rozostavené po stranách. Ešte aj čašníčky a čašníci boli oblečený ako čerti. Ženy mali buď červený alebo čierny korzet s čiernymi koženými šortkami; k tomu fishnet silonky a hlavne vysoké opätky. Muži mali buď červenú alebo čiernu koženú vestu bez trička a k tomu čierne kožené nohavice. Jedinú vec, ktorú mali čašníčky a čašníci spoločné boli umelé svietiace čertie rohy.

Nebolo to prvýkrát, čo sem Felix s Deanom išiel, ale vždy bol rovnako ohromený ako dobre to tu vyzerá. Ich kroky ihneď smerovali k baru, kde si Felix objednal panáka čistej vodky a Dean si ako šofér dal nealkoholický drink. Netrvalo dlho a oboch ich začali oslovovať rôzne dievčatá, od tých mladších až po tie staršie. Lenže Felixovi žiadna nepadla do oka. Vždy keď za ním nejaká prišla a on ju o pár minút s nezáujmom odmietol, musel si dať ďalšieho panáka. Dean nad ním len nechápavo krútil hlavou vraviac mu nech si nejakú vyberie, že je to aj tak jedno.

Keď si už myslel, že to po skoro dvoch hodinách vzdá, prišlo za ním nízke ázijské dievča. Malo dlhé rovné čierne vlasy po pás; tmavé oči; bledú pokožku a červenkasté pery. Predstavila sa mu ako Lian.

„Si tu dnes sám, fešák?" zaflirtovala s miernym prízvukom a zvodne mu prešla rukou po vypracovanej paži.

„To záleží na tom, kto sa pýta." uškrnul sa.

„Ja som sa už predstavila. Teraz je rad na tebe." zvodne sa usmiala.

„Felix." vzal jej ruku a na hánky jej položil jemný bozk.

„Sexy meno pre sexy muža." pokračovala vo flirtovaní.

„Čo keby," nahol sa k jej uchu, „sme toto malé stretnutie presunuli niekam do súkromia?"

Lian sa mu namiesto odpovede vrhla na pery, naznačiac mu, že sa jej nápad viac ako len páči. Jej pery a jazyk chutili po alkohole a Felix si nemohol odpomôcť od myšlienky, že Zion by bol určite chutil lepšie. Predtým než mladší chlapec opäť úplne zamoril jeho myšlienky, sa od dievčiny odtiahol a za ruku ju začal ťahať na najbližšie záchody. Uistil sa, že sa v miestnosti nikto nenachádza a spolu s ňou vošiel do prvej kabínky, ktorú následne zamkol.

My Best Friend's BrotherWhere stories live. Discover now