Jag och Emil hade bestämt att vi skulle mötas om 2 timmar. Han hade tydligen något viktigt att säga.
Jag har iallafall legat här i min säng i snart 1 timme eftersom jag är en riktig morgontrött person.
Men nu kände jag att jag var tvungen att gå upp.
Så jag satte mig sakta upp i sängen och började långsamt sträcka på mig.
Det tog lite tid för mig att gå till badrummet eftersom jag la mig ner i sängen igen.
Men efter ca 20 min så hade jag hunnit duscha och sminka mig lite lätt med concealer, foundation och mascara och klätt på mig mitt lite slappa linne som det står "Bonjour" på och ett par midjehöga jeansshorts.
De hade börjat blivit kallare än förut, men det var fortfarande varmt. Runt 20 grader faktiskt.
Snart var det också slut på sommarlovet och det betydde också skolstart och kallare väder.
Jag gick ner och tog en macka med ost och oboy till frukost.
Jag åt upp snabbt och kollade på klockan. "Shit, det är ju bara 30 min kvar tills jag ska möta Emil" tänkte jag för mig själv mesans jag snabbade på stegen upp till badrummet och började borsta tänderna. Jag försökte att inte få så mycket skum runt munnen av tandborstningen eftersom jag kom på mig själv att jag hade smink på mig. Det gick så där om jag ska säga sanningen, men jag sket i att fylla i det som gått bort av sminket. Jag skulle ju ändå bara träffa min pojkvän som jag känt hela sommaren.
När jag hade kommit till Plattan där vi skulle mötas så såg jag Emil som såg en aning stressad ut så jag sprang fram till honom och gav honom en puss.
-Hej Elin, sa han lågt
-Hej, vad ville du och varför ser du så deppig ut?
-Jo det är så att, han tystnade
-Det är slut sa han väldigt tyst men ändå så att jag hörde
Jag vände på klacken och började springa.
Jag sprang från honom med tårarna rinnandes ner för mina kinder. Det spelade ingen roll om alla kollade på mig. Han. Killen jag älskade hade totalt svikit mig. Jag sprang i regnet. Länge. Ända tills jag kom fram till det stället vi varit mest på under denna sommar. "Vår" lilla stuga.
ESTÁS LEYENDO
Stuck In You - Omar Rudberg Fanfiction
FanficJag sprang från honom med tårarna rinnandes ner för mina kinder. Han hade totalt svikit mig. Jag sprang i regnet. Länge. Ända tills jag kom fram till det stället vi varit mest på under denna sommar. "Vår" lilla stuga.