Merhaba arkadaşlar ikinci bölümü bi kaç gün sonra yazarım dedi
İyi okumalarr :D
S: Sen benimle başa çıkabileceğini mi sanıyorsun. Yanılıyorsun tatlım! AYAĞINI DENK AL YOKSA OLACAKLARDAN BEN SORUMLU DEĞİLİM! Dedim ve gittim. Kübra ise peşimden gelip benimle tartışmaya başladı.K: Seninle dans ediyorum tatlım ne olmuş. Seninle gayette baş edebilirim bi kere beni tuzağa düşürdün diye sürekli aynı şeyin olacağınımı zannediyorsun? Ah işte burda da sen yanılıyorsun!
S: Sen kim oluyorsunda beni tehdit ediyorsun? Hangi sıfatla? Benimle muhattap olabilmek için benim seviyemde olman lazım. Bu ne cürret!
Dedim. Okul koridorundakilee bizi izliyordu. Kübra korkusundan ağzını bile açamadı. Hoş açsada işi orda biterdi. Benimde bu okuldaki hayatım. Bir gereksiz için deymezdi ama itibarımı yere indiremezdim. Bundan sonra benimle uğraşacağını sanmıyorum.
******
Sınıfta otururken yanıma 5-6 kişilik bir kız grubu geldi.
Kızlar: Merhaba. Dışarıda olanları gördük ve çok cesaretliydin. Kübraya ilk karşı çıkan sensin. Hocalar bile ondan çekiniyor.
Ben: Benim yaptığım bir şey yok kaşındı dersini veriyorum. Dışarıdan yanlız, saf bir kız olarak görünebilirim ama beni tanıdıkça benden korkmaya başlıycaksınız. O kızda artık akıllanmıştır. Bir daha bana bulaşacağını sanmıyorum.
Kızlar: Bu kadar emin olma yinede.
Ben: Tamam yine bulaşsın. Yiyosa tabi. Olacakları tahmin bile edemezsiniz. Beni daha tanımıyorsunuz.
Kızlar: Bence bu konuyu kapatalım. Biz seninle arkadaş olmaya geldik. Ben Alev, ben Merve, ben Ayşe, ben Melike, bende kızlar arasında en tanınan Damla.
Ben: Memnun oldum kızlar. Okuldaki ilk arkadaşlarım sizsiniz. Benim adımda Seda.
Dedik ve tanıştık.
******
[2 Hafta Sonra]
Okuk açılalı üç hafta olmuştu. Sıradan bir okul günüydü. Sabah kalktım, üniformamı giyip dışarı çıktım. Servis geldi, biraz zaman geçtikten sonra okula vardık. Sınıfıma doğru ilerlerken bizim kızlar geldi. Selamlaştık sonrada sınıftaki yerimizi aldık. Biraz zaman geçtikten sonra geçen haftalarda kavga ettiğim kız Kübra geldi. Yanıma oturmak için izin istedi.
K: Merhaba Seda. Yanına oturmamın bi sakıncası varmı?
S: Eminmisin?
K: Evet neden olmasın? Rahat duracağıma söz veriyorum. Geçen hafta yaşanan tatsızlıklar içinde özür dilerim. Bıraya seninle arkadaş olmaya geldim. Tabi sende istersen.
S: Hatanı anlaman güzel. Ama seninle barışmam.
K: Özür dilerim
Gerçekten seninle iyi bir arkadaş olmak istiyorum.
S: Ama ben seninle olmak istemiyorum. Kavga ettiğim insanlarla arkadaş olmak adetim değil.
K: Tamam. Bu söylediklerine pişman olacaksın!
S: Tamam canım tamam. Görüşürüz yakında! Sen benimle kavga etmeye doyamadıysan ben hiç doymadım. Hadi şimdi ikile!
Kübra sıradan kalktı ve arkadaşlarının yanına döndü.
**********
[OKUL DUYURUSU]
"Dikkat dikkat! Okulumuzun spor salonunda haftaya bir balo yapılacak, Okula merhaba balosu. Okulumuzda her yıl 9.sınıflar için düzenlenen bir balo ve katılım ücretsizdir."