21 rész

371 19 0
                                    

/Minjoon szemszöge/
Reggel felkeltem és mellettem aludt jimin, olyan cuki volt, Jah mi?, Gondoltam megnézem hogy fel e kelt már Hyuna, a lépcsőn leakartam menni, de mikor oda néztem a kanapéra akkor Hyuna még mindig ott volt és Jim a kezét fogta és csak ő volt fent mert mindenki aludt, vissza akartam menni még aludni és velem szembe jött jungook és elment mellettem, megnéztem hogy hova megy ő is odament Hyunához.
Bementem a szobába és vissza feküdtem az ágyba és elaludtam.
/Jisoo szemszöge/
Reggel arra keltem fel hogy taehyung átkarolt, nagyon jó hogy ő itt van velem, Gondoltam lemegyek megnézni mi van Hyunával hátha már felkelt. Mikor lementem ott volt Hyunánál Jin, jungkook , odamentem en is és nemsokkal később a többiek is le jöttek.
-Hajh Hyuna kelj már fel, nem hiszem már el*mondta minjoon és megölelte Hyunát aki még mindig elvileg elvan ájulva.
-Namjoon nyugtass meg azzal hogy ha egy embert átváltoztatunk akkor fel is kell igaz? *kérdezte Jin
-hát van amit még nem mondtam el ezzel kapcsolatban*mondta namjoon és vakargatta a nyakát
-AKKOR MOND EL MOST*kiabálta Jin
-Jó nyugi, na tehát lehet hogy nem fog felkelni*mondta namjoon és elszomorodott
-MI VAN? mindenki mondta könnyes szemmekkel
-Hát van aki felkel van aki nem, és ha fel is kell nem tudjuk hogy mikor, tehát lehet már felse fog kellni*mondta namjoon
Mindenki le volt sokkolva és elkeztek bekönnyezni.
-Ha Hyuna nem kell fel, akkor teszek róla hogy én is elmennyek vele a túl világra * mondta Jin miközben sírt
-ugye nem akarsz magadban kárt okozni? *kérdezte tőle jungkook
Erre nem válaszolt semmit és felment a szobájába.
/Jin szemszöge/
Ahogy azt hallottam hogy namjoon azt mondja lehet Hyuna fel sem kell egyből összetörtem ott helyben.
Gyors felrohantam a szobámba és bezártam az ajtót.
Odamentem a szekrény hez és volt egy elrejtett része ahol van egy doboz, igen ez az en múltam is, kivettem a dobozt és leültem a szekrény elé.
Kinyitottam a dobozt és minden megmaradt benne ahogy hagytam, erről senkinek se meséltem.
A dobozba volt kábítószer, penge, meg egyéb ilyen dolgok.
Hát akkor teszek róla hogy ha nem kell fel Hyuna akkor én se keljek fel.
Megfogtam a pengét és bementem vele a fürdőbe, magamra zártam az ajtót és leültem a kád mellé, fel húztam a kezemről a pulcsit, pár vágást csináltam az alkalomra és egyszer csak kiesett a kezemből a penge és elsötétült minden.
-----------------------------------------------------------
Sziasztok ennyi lenne a 21 rész nemsokára hozzom a 22 részt.
☺❤

A hét vámpír Fiú és én Szöulban /BEFEJEZETT/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon