2 évad 4 rész

122 7 0
                                    

/Hyuna szemszöge/
Felkeltem és egy szobában találtam magam es mikor körül néztem, nem volt senkise sehol.
És a szoba sem volt ismerős.
Felálltam az ágyból és elmentem az ajtó hoz, és kiakartam nyitni de be volt zárva.
Akkor Jungkook megint elrabolt , hogy baszodna meg.
/Jisoo szemszöge/
Felkeltem arra hogy valaki bezárta az ajtót. Mikor egy kicsit magamhoz  tértem akkor láttam hogy egyáltalán nem ismerős ez a szoba.
Tuti J-hope keze van az ügyben.
/Minjoon szemszöge/
Felkeltem mikor pont vége volt a filmek.
Körül néztem és sehol sem találtam Jisoo t és Hyunát, és Jint és Taehyung ot na ezek meg hova tuntek?
Jolvan felkeltem a fiúkat és elkezdjük keresni őket.
/Hyuna szemszöge/
Odamentem a falhoz és neki támaszkodtam, úgy se tudtam mit csinálni.
Lecsusztam a falon és leültem a Földre, hát nem valami kényelmes de elviselhető.
Hallom egy 5 perc múlva hogy valaki jön fel a lépcsőn.
Gondolom hogy Jungkook az, mert ő rabolt el megint.
Benyitott és mikor megláttam, igen Jungkook volt az. De viszont valakit hozott magával akire nem számítottam.
/Jisoo szemszöge/
Vissza ültem az ágyra, és akkor hallottam hogy jön fel valaki.
Biztos csak J-hope az.
De olyan mint ha valakit vonszolna magával.
Benyitott és nem egyedül jött.
Na ez volt az a pillantat mikor nem tudok mit csinálni, le voltam sokkolva a látványtól , ezt nem hiszem el.
/Minjoon szemszöge/
-FIUK!!! -kiabáltam
-Mivaaan már? - kérdezte Suga fél álomban
-Eltűnt Hyuna, Minjoon, Jin és Taehyung meg kéne őket keresni. -mondtam és erre Namjoon és Jimin is felkelt.
-Akkor keressük meg őket, vagy először kutassuk fel a házat hátha hagytak valamit maguk után. -mondta Namjoon
-Te hallottad? - kérdeztem meglepetten Namjoon t.
-Nem is aludtam, csak tedtettem - mondta
-Ja jó tudni - mondtam

~Sziasztok ennyi lenne a 2 évad 4 részt.
Nemsokára hozzom a 2 évad 5 részt.
☺❤

A hét vámpír Fiú és én Szöulban /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora