40 rész

170 8 0
                                    

/Hyuna szemszöge/
Reggel felkeltem és valahogy ki szenvedtem az ágyból hogy felkeljek.
Sikerült végre felkelnem és lementem hogy megnézzem fel e keltek a lányok.
Hát nem keltek fel de mindenki ott volt körülöttük és én is odamentem hogy mit néznek annyira?. Engem is ennyire néztek mikor nem voltam magamnál vagy mi?!.Na mindegy.
Egyszer csak taehyung és jimin elkezdett könnyezni.
Hobi megölelte jimint Namjoon pedig taehyung ot.
Jimin és taehyung egyszer csak felált és be rohantak a szobájukba.
/Jimin szemszöge/
Nem tudtam nézni hogy minjoon ott fekszik és nem mozdul inkább fel rohantam a szobámba és bezártam magam mögött az ajtót. Lefeküdtem az ágyamra és a párnájba folytottam a bánatomat reménykedve hogy fel kell minjoon.
/Taehyung szemszöge/
Jimin fel rohant a szobájába, én is fel rohantam a szobámba nem bírtam nézni hogy jisoo ott fekszik és nem mozdul nagyon rossz érzés, most már tudom hogy mit élhetett át jin Hyuna helyzetében, sztem Jimin és én is ebben a helyzetben vagyunk, csak mi nem akarjuk megölni magunkat, legalábbis én de remélem Jimin se szeretné magát, lefeküdtem az ágyamra és a közös képünket néztem amin én vagyok rajta és jisoo egyből elkapott a sírás és a párnába folytottam a bánatomat.
/Hyuna szemszöge/
Jimin és taehyung után akart menni hobi de viszont namjoon leállította hogy ne menjen utánnuk mert le kell nyugodniuk és ahoz egyedül kell lenniük egy kis időre .
Azt gondoljuk hogy majd úgy is vissza jönnek a lányok mellé aludni.
Hamar eltelt az idő és mindenki elvégezte az esti rutinját és elmentünk aludni abban reménykedve hogy jimin és taehyung jobban lesz egy kicsit.
-----------------------------------------------------------
Sziasztok ennyi lenne a 40 rész, nemsokára hozzom a 41 részt.
☺❤

A hét vámpír Fiú és én Szöulban /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora