23 rész

347 16 0
                                    

/Jin szemszöge/
Mi elött eltemettek volna kiteleportáltam a koporsó ból, és az üres koporsómat temették el.
Szép volt a temetésem mindenki ott volt és sírtak, de nem mondhatom nekik hogy élek, mert hyuna még mindig nem kellt fel, és egy vámpír nem tud meghalni bármit csinál,
Addig csendben,elrejtőzve maradok, és úgy követem őket, kiváncsi vagyok hogy mit mondanak Hyunának ha felkel, vagy lehet el se mondják neki.
/Jungkook szemszöge/
Jin hyung már nincs köztünk, nem minden a régi, mindenki szomorú mindig, bárki bármit csinál.
Még Hyuna se kelt fel nem tudom hogy mi lesz így velünk.pont este van és mindenki elment aludni, kivéve én  mert vártam hogy hyuna felkeljen, egy kicsit el álmosodtam de nem aludtam el. Egyszer csak hyuna felkelt és felült és nem tudom de reflex szerűen jött az hogy megöleljem. És persze meg is öleltem. Szegény azt se tudta hogy hol van.
/Hyuna szemszöge/
Mikor felkeltem akkor már nem fájt semmim, egyszer csak valaki megölelt ahogy felkeltem, ránéztem és jungkook nézett rám könnyes szemmekkel, és én vissza öleltem.
-Jungkook? *kérdeztem tőle
-Igen hyuna? *kérdezte
-Hol van Jin? *kérdeztem
-Hát ő... Pfff..... Elment egy kicsit Japánba hogy feldolgozza hogy nem keltél fel*mondta jungkook
-Jungkook, tudod hogy én is vámpír vagyok és látom hogy igazat mondasz vagy nem*mondtam
-iiii... Tényleg... Hogy a.... Jó inkább nem szólok semmit, gyere mennyünk aludni *mondta jungkook
-Ő oké mennyünk... *mondtam
És felértünk a szobába és én lefeküdtem aludni és jungkook is odabujt mellém és átkarolt. Ez nekem nagyon fura volt de nem foglalkoztam vele. És elaludtunk.
/Jin szemszöge/
Ohh Jungkook... Igen.... Szóval.. Így állunk... Egyből elmegyek az élők sorából te meg rámászól Hyunára aki engem hiányol. Vissza kell mennem hozzá. De nem tehetem mert azt hiszik hogy meghaltam. Nem tudom mi tévő legyek. Inkább csak figyelem hogy ki mit csinál. És lehet hogy visszamegyek de csak lehet.
---------------Másnap reggel----------------------
/Hyuna szemszöge/
Felkeltem de már jungkook nem volt mellettem lementem a nappaliba és a kanapéra ültem. Egyből hallom hogy rohannak felém valakik. Oda fordultam és szó szerint mindenki nekem ugrott könnyes szemmekkel néztek rám.minjoon elkezdett sírni de nem értettem miért, egyszer csak bele láttam a gondolataiba és azt gondolta hogy: nem szabad Hyunának elmondani hogy jin meghalt.
-Jin meghalt? *kérdeztem és csak magam elé tudtam nézni.
-Honnan tudod? *kérdezte meglepetten namjoon
-Belelátok a gondolatai tokba*mondtam sírva
Odajött hozzám jungkook és megölelt és le próbált nyugtatni.
-És hogy történt ez az egész? *kérdeztem sírva
-annyi mennyiségű altatót vett be ami megölte, és vagdosta magát*mondta namjoon
-Jó akkor én most felmegyek a szobába hogy feldolgozzam a hallottakat. *mondtam és felrohantam a szobámba és magamra zártam az ajtót és nem jöttem ki onnan.
-----------------------------------------------------------
Sziasztok ennyi lenne a 23 rész nemsokára hozzom a 24 részt.
☺❤

A hét vámpír Fiú és én Szöulban /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora