/minjoon szemszöge/
Mindenki ült a kanapén és várta hogy Jin visszajöjön de nem jött,
-Fiuk megnézem merre van Jin*mondtam
-Oké *mondták
Felmentem a lépcsőn, benéztem a szobába de nem volt ott, mindenki szobáját végig jártam ,de sehol sem volt , beakartam menni a fürdőbe de zárva volt az ajtó,
-FIÚK GYERTEK ZÁRVA VAN A FÜRDŐ AJTÓ*kiabáltam le
Nem is kellett 5 perc már mindegyik ott volt.
-Hátra, berugom az ajtót *mondta jungkook
Berúgta az ajtót és egyből bekönyezzet és lesokkolta a látvány.
-Mi az jungkook? *kérdezte Namjoon odament namjoon és ő is azt csinálta mint jungkook.
-Na bent van Jin hyung? *kérdezte Hobi
-Hát igen*mondta Namjoon sirva
-Mi a baj namjoon? *kérdeztem
-Néz be és megtudod*mondta namjoon
Mindenki be nézett és Jin ott feküdt a vértócsában és odament hozzá sirva jungkook és megölelte .
-Hyung miért kellett ezt tenned magaddal? *kérdezte Jungkook sirva
-Bekötöm a kezét. *mondta Namjoon
Odament és bekötotte Jin kezét és bevitték a szobájába az ágyra tették és várták hogy felkeljen.
Mindenki ki ment a szobából és lement a nappaliba, Hyuna még mindig nem kelt fel, Jin se kelt fel és mindenki őt siratja, Taehyung jisoo válán sir, én válamon pedig jimin
A többiek meg a földön vannak összegörnyedve. Nem tudja senki se feldolgozni mit tett magával Jin.
Mindenki a földön ült és ott sírtak, mikor azt hallottuk hogy az emeleten kinyílt az ajtó, egyből mindenki felált és odament, Jin már nem volt az ágyban, vissza mentünk a nappaliban es a kanapé mellett volt fogta hyuna kezét és bevett valamien pirulákat és azon nyomban a Földre esett. Egyből mindenki oda sietett a kanapéhoz de már túl késő volt. Jin ott feküdt és egy levél volt a kezében.
-Megölte magát, már nem fog felkelni.
*mondta namjoon sírva
-Kibontom a levelet amit hagyott és felolvasom nektek*mondta jungkook sírva
Odament Jin hez és kivette a levelet a kezéből melyben ez ált:Hyuna találkozunk majd fent a mennyekben, vagy a pokolban, bárki is olvassa ezt igen megöltem magam de egy fontos cél érdekében, hogy lássam újra Hyunát.
Mindenki össze rogyott megint a földön és Taehyung próbálta vigasztalni jisoo t miközben ő is sírt engem meg jimin probált de ő is sírt.
Már nem tudunk semmit se tenni érte. Elkel engednünk hogy a lelke békére leljen.
-Jó gyerekek akkor holnap lesz Jin temetése, nem szeretném hogy Hyuna tudjon erről tehát minél elöbb elkel temetnünk Jint, és Hyunának erről ne szóljon senki se egy szót se*mondta namjoon.
-----------------------------------------------------------
Sziasztok ennyi lenne a 22 rész nemsokára hozzom a 23 részt.
☺❤
ESTÁS LEYENDO
A hét vámpír Fiú és én Szöulban /BEFEJEZETT/
VampirosSziasztok! Kim Hyuna vagyok és az én életemben nagyon nagy változások fognak történni mert elköltözök Szöulba és új suli, élet, ház, stb...és majd megismerkedek 7 vámpír fiúval !!!!!!!FIGYELEM!!!!!! -18+ OS részek. -Erőszak. -Trágár szavak. ☯2020...