Bolest

1.2K 43 23
                                    

Před osmi lety

Malý blonďatý modrooký chlapec stál čelem k oknu dívajíc se na monument Hokagů.

,,Na co pak se koukáš?" optala se již zmíněného blonďatého chlapce žena s dlouhými rudými vlasy jako ta nejkrásnější rudá růže.

,,Maminko, vím co je můj sen." řekne chlapec otáčející se na svoji maminku.

,,A jaký pak máš sen zlatíčko?" zeptá se ho žena a pohladí ho po vlasech.

,,Chci se stát někým silným kdo ochrání své blízké a svoji vesnici. Stejně tak jako tatínek se chci stát Hokagem." řekne chlapec upírající pohled na rudovlásku.

,,Dobře zlatíčko, ale teď musím uvařit oběd, chtěl by jsi mi pomoct?" zeptala se s úsměvem rudovláska.

,,Ano!" vypískl modrooký chlapec a rozběhl se za maminkou.

Současnost

Blonďatý modrooký chlapec sedí u oběda s Matkou, Otcem, Senseiem Kakashim, Obitem a Rin. ,,Co budeš dnes dělat Naruto?"optá se otec.

Naruto zvedne hlavu a podívá se otci do očí. ,,Půjdu se zase projít jako vždy." řekne chlapec a dá si do pusy další sousto.

,,Kam pořád chodíš? To se s někým snad scházíš?"zeptá se Uchiha a hodí na Naruta úšklebek. Naruto to ignoruje a vstane. Popadne prázdný talíř a jde ho umýt.

Šedovlasý muž se podívá na svého společníka a řekne.

,,Myslím že jsi ho urazil Obito. Neměl by sis ho dobírat a navíc i kdyby se s někým scházel tak má dobrý důvod to neříct, že Naruto?"řekne a otočí se na chlapce v kuchyni. ,,Hn."odpoví a jde směrem k vchodovým dveřím.

Obuje si boty, otevře dveře a odejde z bytu. Kushina si povzdechne. ,,Zajímalo by mě s kým se schází když to nechce říct." řekne a posbírá prázdné talíře a míří k umyvadlu.

,,No tak zlato, nic si z toho nedělej. To že má náš syn tajemství nevadí, hlavně ať je šťastnej."řekne Minato. ,,Minato-sensei má pravdu, později nám to určitě řekne.

Jen kdyby všichni z nich věděli že se dneska něco hrozného stane.


Pohled Naruta

Těším se na Kyoshi, je pro mě jako velká ségra a nerad bych jí ztratil. Dorazil jsem na naše obvyklé místo a čekal až přijde. Už jsem pomalu usínal v tom mě vyrušil hlas.

,,Nějak unavený bráško." usměje se Kyoshi. Chvíli si povídáme co se stalo za celý týden. Slyším zvuk kunaiů a křik Kyoshi. Naskytne se mi pohled na Kyoshi probodanou skrz na skrz kunaiema. 

Za ní stojí osm maskovaných ninjů. ,,Promiň bráško že tě budu muset opustit, ale jsem ráda že jsem tě zachránila." řekne svá poslední slova a mě začnou téct slzy, v ruce svírám její tělo a v hlavě mi teď koluje jen jedna emoce a to je vztek, mám chuť zabíjet.

,,Ach ano, nenávist a vztek ze ztracení milované osoby. Propůjčím ti mou sílu, aby ses mohl pomstít kluku." *smích*

,,Kyuubi?"

Zatemní se mi před očima a uvidím jen černotu.


Pohled Minata

,,Čtvrtý!" skočí do okna jeden ANBU ninja. Všichni se na něj podíváme.

,,Na hranici Písečné a Listové je cítit zlomyslná, nenávistná čakra." řekne. 

,,Nevíte co je ten zdroj?" zeptám se.

,,Ne pane." řekne ANBU ninja. Najednou uslyšíme nelidský řev. ,,Takový řev má jedině Kyuubi pane." řekne. Všichni se zděsíme.

,,Doveď nás na to místo, hned!" zakřičím. Všichni tam vyrazíme. Kushina chtěla jít také, protože se chtěla přesvědčit že je náš syn v pořádku. Cestou nás doběhnou další tři ANBU ninjové. Dorazíme na místo a ihned se zděsíme. Všichni maskovaní ninjové jsou nechutně poranění nebo mrtví, jsou až tak že jim jsou vidět vnitřnosti. 

Narutovi nohy a ruce jsou rudé a pulzuje v nich červená čakra. Ale hlavně co mě zaujme je hnědovlasá dívka, kterou svírá.

,,Naruto."promluvím na něj pomalu. Žádná odezva. ,,Synu?" zeptám se ho.

,,Vypadněte." řekne potichu.

,,Zlatíč-."nestihne moje žena doříct protože jí přeruší hlas Naruta.

,,Řekl jsem VYPADNĚTE!!"řekne a poslední slovo zakřičí.

Kakashi, Rin a Obito mlčky sledují tuhle scénu.

,,Naruto uklidni se." řekne klidně Kakashi.

,,Drž hubu, jinak tě zabiju." řekne Naruto upírající rudý pohled na Kakashiho. Naruto se zvedne a projde okolo mě. Chce projít okolo Kakashiho, ale ten ho chytne za ruku.

,,Naruto, můžeme to řešit v klidu." řekne.

,,Ihned mě pusť nebo ti tu ruku zlomím." řekne nenávistně a Kakashi ho radši pustí. Naruto pokračuje dál v cestě a my se na něj díváme zmatenými pohledy.

Co to bylo za chování?

682 slov

[kunajů] [kunajema]

Zdravíčko, tak jsem se rozhodla tuto kapitolu opravit, protože upřímně to bylo hrozné. Už jsem se na to chystala dlouho jenže buď na to nebyla nálada nebo čas. Tahle korekce proběhne u starších kapitol, které nejdou tolik přečíst. Tím myslím jako že nemají odstavce a text je na sobě nalepený.

Krásný den <3

Miraculous2004

Lišák [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat